$ 1 $

415 33 15
                                    

Čus, jsem Eren Jaeger a nejsem moc zdravý, hlavně v hlavě ale nikdo o tom neví jen vy, jestli to někomu řeknete, najdu si vás a zabiju. Ale teď dál, je mi 17 let a to je vše. Na veškeré dotazy se ptejte autorky.

Už jsem zabil 12 lidi, hlavně mé spolužáky někdy i lidi co se mi nelíbí. Police to furt řeší, ale nic nenašli, dobře umí po sobě uklízet. A teď jdu do školy.

Měl jsem v uších sluchátka a poslouchal jsem hudbu, hlavně metal, rock. Někdo mi dala ruku na rameno, kouknul jsem se kdo to je byl to Armin.

Armin, co se bojí všeho je to takový strašpytel nemám ho rád. Ale zas byl chytrý, sundal jsem si sluchátka a dal jsem si je do kapsy.

,,Ahoj Erene" řekl a usmál se na mě, to na něho nesnáším. Vlastně? Já nesnáším vše.

,,Ahoj Armin" řekl jsem falešným úsměvem.

,,Slyšel jsi, prý budeme mít nového učitele na tělocvik, matiku a na angličtinu" řekl Armin nadšeně.

Ale ja toho moc nebyl nadšení, další učitel co mě bude srát. I teď mi pije krev, no uvidíme podle toho jak bude vypadat.

,,Neslyšel, jsem nic ale teď už to vím, děkuji Armine" řekl jsem.

Došel jsem Armine do školy, kde jsem se rozdělili, já měl skříňku na druhé straně, vytáhl jsem si obuv a šel do třídy, kde na ně čekalo peklo.

Ano, myslím tím mé spolužáky. Otevřel jsem dveře a vešel, hned za sebou zavřel a sedl jsem si do poslední lavice u okna a díval jsem se ven.

Přemýšlel jsem, koho bych dalšího zabil, Armina, Mikasu, Connie, Jean.... Hmm ještě uvidím. Zazvonilo na hodinu a otevřeli se dveře.

Podíval jsem se a uviděl našeho nového učitele, byl menší než já ale měl autoritu, černé havraní vlasy. Určitě měl vypracovanou postavu. Mi jsme si stoupli.

Mávl na nás až si máme sednou, vytáhl třídní knihu. A něco si zapisoval.

,,Takže spratci, jmenuji se Levi Ackerman a jsem váš nový učitel na tělocvik, matiku a na angličtinu, kdo mě bude srát a ponese následky. Teď vás budu vyvolávat a každý řekne zde" řekl přísně.

Já jsem si pro sebe usmál, měl jsem novou výzvu a to pana učitele. Jsem zvědavý jak tahle hra bude pokračovat... 

Ta..ta..tá...Nová knížka přátele, dala jsem dohromady psychopata Erena a školu a učitele Leviho...Doufám že se vám bude líbit...A mutanti budou taky, toho se nebojte...📖💻😎....Ale teď vážně bacha na Erena 🤔😂😳

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat