₳ 8 ₳

238 23 2
                                    

Další den jsem musel jít do školy a nechat sestru samotnou doma. Vše se jí řekl, aby nikomu ne otevírala, až jenom leží. Jenom přikývla a usnula.

Na stůl jsem ji dal pití a prášky a mobil aby mě mohla prozvonit, kdyby . Rychle jsem se oblékl vzal tašku a běžel jsem do školy. Rychle jsem si vzal přezůvky a běžel do třídy. Akorát jsem to stihl před hodinou.

První hodinu máme, češtinu a pak matiku. Armin mě upozornil že budu psát. To vím i bez něho. Zazvonilo a do třídy přišel učitel obočák, neboli učitel Smith.

První hodina byla pohodě, jen jsme psali diktát. Až teď jsem si uvědomil, že jsem si doma zapomněl svačinu. No to je jedno, nějak to zvládnu.

O přestávkách, jsem moc nemluvil. Měl jsem starost o sestru. Doufám že je pořádku. Zazvonilo na další hodinu a do třídy přišel pan učitel Ackerman. A byl nějak zvláštní, jak to říct byl nějak jiní.

Všichni jsme se postavili, učitel mávl až se posadíme. Mi jsme tak učinili a čekali co řekne.

,,Takže otevřete si stranu 55, odstavec 5 a tohle vše vypočítejte. Pan Jaeger až jde ke mě a vezme si židli. Bude psát písemku tady u mě." řekl a kouknul se na mě.

A do prdele!

Vstal jsem a vzal si židli. Přisedl jsem si ke stolu, učitel mi dál papír a téma. Kouknul jsem se na to. Byli to zlomky. Vzal jsem si propisku a začal psát a počítat. Šlo by mi to v klidu ale, nějak mi vadilo. Že na mě pan učitel na mě díval.

,,Za pět minut je konec." zašeptal mi do ucha.

Já jsem se oklepal, měl jsem s něho husí kůži, na to že jsem psychopat. Tak jsem se nějak bal. Zazvonilo a já jsem odevzdal písemku.

,,Jaegře, odpoledne po vyučování příď ke mě do mého kabinetu." řekl než odešel.

Já na něho čuměl jak z jara. Proč? Musím rychle domů za sestrou. Jen jsem si povzdechl. Šel jsem na chodbu a zavolal sestře že přijdu později.

Jen mě zajímá co po mě chce? 

Další kapitola...Omlouvám se za chyby a gramatiku......a co myslíte co chce asi po Erenovi 🤔💻📖😎

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat