¤ 2 ¤

269 27 3
                                    

Mam dobrou náladu tak vám dám ještě jednu kapitolu a děkuji za 1k přečtení  Monster velice si toho vaším...

Celý den, byl nudný hlavně ve škole byla nuda. Předstíral jsem že mě to bavím, jinak to byla otrava. Přemýšlel jsem koho bych mohl dalšího ho zabít, pro uspokojení mé touhy.

Vstal jsem a šel na chodbu, mohli jsme se volně pohybovat. Šel jsem do automatů pro pití. Na chodbě jsem patřil jen pár spolužáků jinak nic víc.

Ale pak jsem zahlédl svoji oběd. Nemyslím učitele Ackermana, toho ještě ne, ale spolužáků. Myslím že se jmenuje Nina. Usmál jsem se pro sebe. Vím kde bydlí. Takže bych jí mohl pozvat.

Vstal jsem a šel k ní. Zeptal jsem se se jestli by nešla ven v sobotu večer, samozřejmě že souhlasila. Jen jsem falešným úsměvem poděkoval a odešel jsem.

Uplynuly další hodiny a škola konečně skončila. Ale přece jen jediného člověka bych nemohl zabít. Šel jsem je skříňce a vzal si body a odešel ven kde na mě čekala.

Usmál jsem se, ale ne falešné ale právě. Před školou čekala na mě moje mladší sestřička. Je jí 6 let. Školu má kousek, takže jsme se dohodli že na mě bude čekat vždycky před školou když skončí dřív a nebo chodím pro ní já. Když mam krátkou hodinu.

,,Bráško" zamávala mi.

,,Ahoj Mio (vzal jsem jí do náruče) jak bylo ve škole" zeptal jsem se jí a odcházel s ní domu.

,, Šlo to, dostala jsem jedničky, jinak to byla nuda" řekla moje sestra.

,,Jsi šikovna, jsi velmí chytra." řekl jsem.

Všiml jsem si jak na mě pan učitel Ackerman koukal, jen jsem se na něho falešné usmál a šel s Miou domu. Bydlíme sami, rodiče nemáme zabil jsem je když mi bylo dvanáct. Chtěli ublížit sestře, týrali nás. Nemohl jsem to vydržet, pak se mi objevilo mé druhé já a zabil je. Byl to příjemní pocit.

Došel jsem s Miou domu. Položil ji na nohy a otevřel dveře a nechal vstoupit svoji sestru a pak sebe. Položil jsem tašku do pokoje a začal jsem vařit. Je pátek a zítra mám plánu s Miou jít na pouť. A Ninu zabiju až večer.

Do vařil jsem zavolal na Miu, ta přišla a sedla si ke stolu, nadal jsem ji a začali jsme společně jíst. Tuhle pohodu si rád užívám. 

Další kapitola...Omlouvám se ta chyby a gramatiku a zatím ahoj...💻😎📖

Autorka: A Je je......Zdrhám Eren po mě jde....😂👌

Eren: Hned se jsem vrat, zabiju tě...😡🤬


Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat