Sarka.... Sakra... Sakra... Dnes je úterý a přijde učitel, teda Levi. Jsem nervózní nevím co mi udělá, napsal mi že přijde večer. Ani nevím kde vzal mé číslo...
Hlídání jsem našel, ale bojím se. Přece jsem to nikdy nedělal...Bude to bolet, co si vezme na sebe co jsi vezme sebou.
,,Bráško pořádku" zeptala se moje sestra Mia.
Usmál jsem se, vždycky je starostlivá. Pohladil jsem ji po vlasech.
,,Neboj se, máš vše zabalené" zeptal jsem se.
,,Ano" řekla
Odešla do obýváku a dívala se na pohádky...Mia bude dnes přespávat u kamarádky, takže jsem byl v klidu že jsem nemusel hledat hlídaní. Paní její kamarádky si pro ní přijde kolem 15 hodiny, takže budu mít čas na úklid a přemyslet
❌🔞❌
Na vlastní nebezpečí 😂
Je večer a sestra je pryč a já chodím jsem a tam, jsem hodně nervózní o té chvíle co mě znova políbil, se ve mě něco zlomilo nějaký cit... ani nevím jak se tomu říká...
Ve škole jsem se snažil se mu vyhýbat ale nešlo to, vždycky když ho patřím rozbuší se mi srdce.
U slyšel jsem zvonek, už je tu. Vstal jsem a šel jsem otevřít, vstal tam a byl perfektně obléknuti.
,,Pustíš mě dál, nebo na mě budeš zírat" řekl.
Pustil jsem ho dal sundal si boty a šel do obýváku, já jsem zavřel dveře a zamkl. Šel jsem za ním.
,,Dáte si něco" zeptal jsem se.
,, Ne, tvá sestra je kde" zeptal se a kouknul se na mě.
,,Spí dnes u své kamarádky... Zítra jedou totiž na výlet, takže jsme tu sami" řekl jsem...
,,Tak to je dobře" řekl
Vstal a šel ke mě, nic jsem nedělal. Nemohl jsem se hnout, vzal si mě před rameno a odnesl si mě mého pokoje. Hodil mě na postel a sedl si na mě.
,,Teď začne zábava"... Řekl úšklebkem na tváři.
Polknul jsem, naklonil se ke mě a začal mě líbat, zapojil jsem se, nevím proč ale veškerý strach mi zmizel. Nebál jsem se jsem se ho jako předtím, bylo to jiné.
Rukou mi zajel pod tričko a hladil mi hruď, odtáhnul se začal mi operovávat krk.
,,Ahh"... Vzdychnul jsme.
Pro něho to bylo znamení že se mi to líbí, sundal mi tričko a dělá mi fleky na hrudi a prsten mi dráždil bradavku. Znova jsem vzdychnul.
,,Dneska budu jemný, když to je tvé poprvé"
Jen jsem přikývl, ani nevím jak to udělal ale byl jsem kompletně nahý, kdy to stihl bude záhadou....
Roztáhl mi nohy a vzal do ruky můj úd a olízl ho po celé délce
,,Aaahhh"
Levi se jen usmál a vzal si ho celého ho do pusy a začal mi dělat dobře, vzdychal jsem před celý dům. Ani jsem necítil že mi do mého otvoru strčil jeden prst...
Nechal jsem ho až dělá co chce. Levi přidal na tempu a já cítil že brzy budu.
,,Ja.... Už"
Ani jsem to nedořekl a udělal jsem se mu do pusy. Levi to vše polknul a přidal další prsty, vzdychal jsem na celý dům. Když si Levi byl jisti že jsem byl pořádně připravený.
Cítil jsem že jsem prázdný, ale po chvíli... Levi do mě vznikl a čekal až si zvyknu. Malinko mi tekly slzy ale bylo to o něco lepší.
,,Můžeš" řekl jsem..
Levi na nic nečekal a začal nemilosrdně přirážet. Vzdychal jsem, Levi přirazil na moje citlivé místečko a já se prohnul v zádech.
Levi se usmál a na to místečko začal přirážet, asi o pár hodin se do mě Levi udělal a já se udělal na břicha.. Levi vylezl ze mě a lehnul si vedle mě.. Já jsem to rozdýchával po naší aktivitě.
Levi mě vzal do náruče a odnesl ho do koupelny do sprchy, kde mě vyčistil umyl osušil a oblékl. Dál čisté povlečení a uložil mě.. Lehl si ke mě a já se přitulil on mě objal a oba jsme po chvíli usnuli...
Další Kapitola omlouvám se za chyby a gramatiku...📖😎💻
ČTEŠ
Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔
De TodoVe škole je psychopat....nikdo neví kdo to je. Vraždí své spolužáky i lidi....Ale co se stane když do školy, nastoupí nový učitel. Co psychopat Eren udělá.....