₯ 14 ₯

198 17 1
                                    

Druhý den jsem se probudil a zjistil jsem že mě někdo objímá... A ten někdo je Levi. Díval jsem se na něho, jak v klidu spí a pak jsem si vzpomněl na včerejšek. Červenal jsem se...

Chtěl jsem se posadit, ale když jsem to udělal.. Sykl jsem bolel mě zadek, musel jsem si rychle lehnout.

,,Bolí prdelka" řekl někdo vedle mě...

,,Mlč, radši a kolik je vlastně" řekl jsem...

,,Půl desáté, proč?" zeptal se

,,Cože, musím do školy!"

Levi se začal smát a já jsem na něho nechápavě podíval.

,,Čemu se směješ?" zeptal jsem se.

,,Ty si zapomněl, že máte do pátku ředitelské volno, prasklý potrubí" řekl

,,A jo zapomněl jsem"

Znova jsem si lehnul a díval se na strop a přemýšlel jsem. Jak to bude dál, byla to jen jednorázovka.

,,Levi, jak to mezi námi je" zeptal jsem se a čekal na odpověď.

,,Jsi můj a nikomu tě nedám, budu s tebou na vždycky, budu s tebou zabíjet... Protože tě miluji"

,,Já tebe taky"... Řekl jsem

Přitulil jsem se k němu a on mě hladil po vlasech, tuhle chvíli jsem si to užíval.

,,A co tvá sestra, nebude ji to vadit že budu s tebou chodit.. Teď bude žít dvěma psychopaty" řekl a dal mě hladil.

,,Ne, jí to nebude vadit, že budu chodit s chlapem" řekl jsem...

Levi vstal a řekl že jde udělat snídani že se dnes nepostavím na nohy a to měl pravdu, přemýšlel jsem a je to pěkný pocit, když máte někoho kdo je vám podobný...

Levi po chvíli přišel a sedl si vedle mě a začal mě krmit, protestoval jsem ale nemělo to cenu... Když jsem dojedl snídani.. Levi si vedle mě lehnul a mazlili jsme se...A jsem zvědavý co přinese budoucnost.

Další kapča a tahle knížka brzy končí a tím myslím dnes...ještě vyjde jedna kapitola a epilog...Omlouvám se za chyby a gramatiku...😎💻📖

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat