Je odpoledne a já jdu s Miou na pojď. Zavázal jsem jí oči aby byla překvapená, ještě nebyla na pouti. Já taky ne, bude to pro nás, něco nového.
Došli jsme tam, Miu jsem vzal do náruče, aby nemusela chodit, bylo to totiž daleko, mohli jsme jet městskou dopravou ale já radši chodím pěšky.
Zastavil jsem se a Miu jsem vzal na zem, byla už nervózní, jen slyšela zvuky, ale nic neviděla.
,,Na 3 si to můžeš sundat šátek" řekl jsem.
,,Dobře" odpověděla mi.
,,Takže, 3...2...1....můžeš"
Mia si sundala šátek, viděl jsem jak se jí rozzáří li oči, plných štěstí. Měla velikánskou radost. Byl jsem rád, tohle mě vždycky potěší, vidět její úsměv.
,,Děkuji bráško...Líbí se mi to" řekl Mia.
,,Všechno nejlepší" řekl jsem a dal jí pusu na tvář....
Vzal jsem ji za ruku, aby se mi neztratila. Byli jsme však na všech atrakcí. Mia si to užívala a já taky, peněz jsem měl dost takže nebyl problém. Koupil jsem ji cukrovou vatu, nějaké jídlo a vystřelil jsem jí plyšaká.
Jistě a pomalu se stmívá a viděl jsem že je Mia unavená, vzal jsem jí do náruče, odnesl ji domu. Na zpátky jsme jeli autobusem. Autobus se zastavil a já vystoupil a šel domů.
Měl jsem pocit jako by mě sledoval, ale to byla blbost protože jsem já psychopat. Došel jsem domů, odemkl dveře a dal vešel jsem dovnitř a zavřel.
Miu jsem dal do postele, políbil jsem ji na čelo a odešel. Šel jsem do svého pokoje, aby se mohl převleknout do černých věci. Dnes měla Miu hlídat sousedka, ale bohužel se jí udělalo nevolno.
Všude jsem zamkl aby se někdo nedostal dovnitř. Já jsem vylezl oknem, naštěstí umím dobře šplhat. Opatrně jsme skočil dolů a šel na místo.
Když jsem tam došel, uviděl jsem Ninu. Psychopaticky jsem se usmál pro sebe. Pozdravil jsem a šli jsem někam ven se projít. Nina je velice ukecaná, no za chvíli nebude.
Zahnuli jsme do jedné uličky, i když jsem fakt nechtěl začal jsem ji líbat. Samozřejmě se hned zapojila. Zajela mi pod tričko, já udělal totéž. Měla zavřené oči, jemně jsem jí líbal krček. Tohle byla moje šance.
Vytáhl jsem nůž, zacpal jsem jí pusu a začal okamžitě bodat. Chudák, chtěla křičet, začala i brečet. Tohle se mi vždycky líbí. Pod říznul jsem jí krk a okamžitě byla mrtvá.
Měl jsem pocit štěstí a radosti, začal jsem se smát. Vše jsem okolo uklidnil ale mrtvolu jsem ji tam nechal, šel jsem zpátky domů. Znova jsem vylezl po okapů. Šel jsem se umýt a věci dal do pračky. A kontroloval jsem Miu.
Ta v klidu spala, opatrně jsem zavřel dveře a zalezl do pokoje a lehnul si na postel. Zavřel jsem oči a příjemný pocitem jsme usnul.
Další kapitola....Omlouvám se za chyby a gramatiku a zatím Ahoj....💻😎📖
ČTEŠ
Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔
AléatoireVe škole je psychopat....nikdo neví kdo to je. Vraždí své spolužáky i lidi....Ale co se stane když do školy, nastoupí nový učitel. Co psychopat Eren udělá.....