¢ 3 ¢

258 28 8
                                    

Ráno jsem se probudil brzy, nechápu proč ale furt stávám 6 hodin ráno i když je sobota. No, to asi mé druhé já. Asi se těší na večer.

Vstal jsem a šel jsem do koupelny udělat hygienu a vyčistit si zuby, kouknul jsem se do zrcadla a usmál se. Oblékl jsem se a začal dělat snídani.

Já ráno nesnídám, jen odpoledne a večer jinak víc nic. Připravil jsem přísady na těsto, budu dělat palačinky. Sestřička je má ráda. A hlavně je to, její den. Má totiž narozeniny.

Dnes jí beru na pouť, co je u nás a večer mám plánu jít s Ninou. Hlídání na večer jsem si sehnal, je to naše sousedka. Je stará ale hodná. O Miu se postarala vždycky, třeba když byla nemocná a já musel do školy.

Kouknul jsem se na hodiny a bylo sedm. Uslyšel jsem otevírání dveřích a kroky ze schodů.

,,Dobré ráno bráško Erene" řekla potichu a sedla si ke stolu.

,,Dobré ráno Mio, dneska je velmi speciální den, a odpoledne mám pro tebe překvapení" řekl jsem a dal jsem ba stůl palačinky a tomu Kakao.

,,Vážně a jaké, chci to vědět." řekla strašně.

,,Ne, ne, ne, až odpoledne" mrknul jsem na ní.

Ona jen nafoukla tváře a jedla palačinky. Ona ví jaký jsem. Přisedl jsem si a byl kafe aspoň něco. Mia dojedla a šla si do koupelny vyčistit zuby, nebo spíš jsem ji já poslal a obléknout se. Když po chvíli přišla, sedla si na gauč a pustila si pohádku ja si sedl vedle ní a díval se.

Ano, psychopat se dívá na pohádky, máte s tím problém. 

Další Kapitola...💻😎📖

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat