₩ 10 ₩

231 24 2
                                    

Je čtvrtek odpoledne a dnes má přijít můj třídní, jsem nervózní a to hodně, o té doby co mě políbil nemůžu na to, přestat myslet. Vždycky když zavřu oči tak to vidím. O té doby jsem jiní.

O té doby jsme zabíjel více asi pět nebo šest lidí jsem zabil za ten skoro týden, měl jsem vztek ale i mě to vzrušuje. Ale aspoň na den jsme musel přestat zabíjet. Musel jsem se připravit na učitele.

Sestře jsem řekl až je v pokoji, jídlo a pití ta má, kdyby potřebovala na záchod tak může ale hned se vrátit. Už je jí líp takže v příští pondělí by mohla do školy

Slyšel jsem zvonek a pro mě to znamená, že je tady. Polknul jsem a šel ke dveří, kouknul jsem se kukátkem a byl to on. Potichu jsem se nádechu a pak vydechnul a otevřel jsem dveře.

,,Dobrý den, pojďte dál" řekl jsem mile...

,,Dobrý" řekl jenom.

Sundal si boty a vešel a rozhlížel se, něco jsem o něm pár věcí zjistil ale nebylo toho tolik. Co jsem zjistil že, vystřídal 5 škol, na každé škole byla vražda. Je bez rodičů jako já, dříve za mlada byl na vojně a to je asi vše...

Celý dům, jsme pečlivě uklidil doufám tedy, když jsem viděl jeho kabinet. Jo pokaždé když prošel kolem mě, tak vždycky mě plácnul přes zadek...Musel jsem o tom mlčet, sedl si na gauč a čekal na mě.

,,Dáte si něco pane Učiteli" zeptal jsem se...

,,Říkej mi Levi když jsme sami a dám si černý čaj" řekl a vše si vyndal tašky na učení..

Já jsem byl v kuchyni a připravoval čaj. Když jsem měl vše hotové a přinesl se mu ke stolu a sedl si vedle něho i když jsem fakt nechtěl. Začal mi vše vysvětlovat a tak...Radši jsem ho poslouchali ani jsme si neuvědomují že mi dal ruku na stehno ale nechal jsem to být..

,,Chvíli pauza" řekl a podíval se na mě...

,,D-dobře" řekl jsem nervózně a cítil jsme že jsem byl červený.

,,Kde máš sestru?" zeptal se...

,,Nahoře v pokoji asi spí" řekl jsem a díval se jinam...

Ale on mi vzal mezi prsty bradu a otočil s ní aby jsme se mu díval do očí, v oči něco bylo ale nevěděl jsem co...Přibližoval se ke mě a začal mě líbat a já nevěděl co dělat jen, nehýbal jsme se. Odtáhnul se a zašeptal mi do ouška.

,,Bych s tebou spolupracuji, vím kdo jsi Erene, poznal jsem to hned na první pohled" řekl mi

A já za ztuhnul, znovu mě políbil a já radši spolupracoval a měl jsem samé otázky, jak to ví, řekne to někomu, co se mnou dělat. Cítil jsem jak mi rukou zajel tričko chtěl jsem ho odstrčit pryč. Ale bál jsem se, ne o sebe ale o moji sestru, nechal jsem ho dělat co chtěl.

Odtáhnul se a usmíval se šibalský, přitáhl si mě blíž a začal mi značkovat krk a občas i kousnul, rychle jsme si musel dát ruku před pusu. Nechtěl jsem vzdychat, ne když je tu sestra. Levi to řekne pochopil a odtáhnul se a znova zašeptal.

,,Zařiď si příště hlídání, protože budu chtít příště víc, nejsi jediný psychopat" řekl

Vstal a vzal si své věci a odešel z baráku, klepaly se mi ruce, díval jsem se na zeď ale jedno je jistý, že jsem se zamiloval do Leviho do druhého psychopata.

A začíná se to rozjíždět...Sorry za chyby a gramatiku a zatím ahoj..💻📖😎

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat