૱ Epilog ૱

219 17 6
                                    

10 let později

A jak to bylo dál, Levi jsme furt spolu ale mělo to háček, museli jsme se přestěhovat nebo spíš bych řekl že jsme na útěku, ale jen mi dva, protože policie zjistila že jsme vrahové.

Když jsem nechtěl, sestru jsme tam musel nechat. Chci aby byla bezpečí. Když o nás dvou se zjistilo že jsme vrahové, to bylo asi před 3 roky, ale neměli žádné důkazy až do teď... Teď nás pronásledují ale nenašli nás jsme totiž dobře chování... Žijeme tajně v horách kde Levi bydlel jako malý a o tomhle málokdo ví.

Mia moje sestra se má fajn, strašně vyrostla ujala se jí jedna paní a já jsem byl za to rád. Občas se kouknul na její profil na instagramu...Chodí na střední a má spoustu přátel... Samozřejmě když má narozeniny tak ji posílám dárky a ona ví že jsem to já.

A Levi, ten se připravuje mít se mnou sex už jsme to dělali 5 krát a ještě nemá dost, to je kanec. Miluji ho jako on mě... Nikdy ho neopustím. Jo a ještě jsme spolu manželé... Vzali jsme se na radnici.

,,Přípravy zlato" řekl můj manžel Levi.

,,Já vždycky" řekl jsem.

On ke mě šel a už to začalo, tohle mě nikdy neomrzí.

Konec. 

Tak jo lidičky tahle knížka je u konce...doufám že se vím líbila a uvidíme se u další knížky a omlouvám se za chyby a gramatiku....zatím ahoj....

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat