௹ 11 (1/2) ௹

231 22 0
                                    

Pohled Leviho

Dnes mám nastoupit na novou školu a mám jedno velké tajemství, jsem psychopat, vrah, šílenec, možná i víc ale dal. Slyšel jsem že ve městě řádí psychopat co, zabíjí lidi a studenti.

Dnes byl můj první den a velice se těším koho můžu zabít, ve každým městě kde jsem byl jsem zabil učitele. Nenáviděl jsem je. Vzal jsem si na sebe černé kalhoty a tričko z nějakým nápisem.

Na téhle škole, můžete mít normální oblečení, to je plus a mínus bude tam příšerný bordel. Dopil jsem čaj a umyl hrníček a šel.

Když jsem tam došel, šel jsem rovnou za ředitelem, řekl mi že mám třídu 3.A...Třeťáky. To bude sranda, vstal jsem a našel jsem tu přijdu a otevřel dveře a vešel jsem.

Došel jsem ke svému stolu a rozhlížel se, je to jen banda spratků, nic víc...Ale jeden mě zaujal. Hnědé vlasy jak kaštany, zelené oči jak smaragdy, malinko tmavší pleť a podle toho má i pěknou figuru a není jen tak obyčejní, vidím to on je psychopat.

Na nic jsem nečekal, řekl jsem až přečtu jejich jména až se přihlásí. Každý odpovídá zde až jsem přečetl poslední jméno Eren Jaeger přihlásit se. Byl to ten chlapec co mě zaujal, usmál jsem se pro sebe. Jen jsem řekl pá pravidel a začal jsem učit.

Není to ani pár dní a už mě otravuje moje kolegyně Petra. Své mě furt ven, dívky mě nikdy nebraly takže bych ji mohl zabít. Přijal jsem, její nábytku a že se sejdeme večer. Dal jsem jí adresu a odešel jsem domu. Bylo večer a na zemi leží mrtvá Petra.

Krásně jsem jí na zdobil. Chudinka nemohla ani křičet. Šel jsem domu a zjišťoval jsem něco o Erenovi, našel jsem o něm pár věci, žije sám se svojí mladší sestrou. Rodiče mu zemřeli, neboli je někdo zavraždil. Takže usuzuji že to byl on.

Jednou Eren nepřišel do školy, jeho blonďatý kamarád řekl že bude doma že jeho sestra je nemocná. Jen jsem na to přikývl vím kde bydlí. Vstal jsem před ním domem a on zrovna přišel a v náruči držel svojí sestru která spala. Řekl jsem mu až přijde do školy že si musí napsat písemku a odešel jsem.

Další den, přišel a psal písemku, řekl jsem mu až po škole přijde za mnou. Byl chvíli zaražení ale nic neřekl. Jinak celý den byl nudný. Někdo zaklepal na dveře a pro sebe jsem se usmál. Odpověděl jsem 'dál' opravoval jsem písemky a dovnitř vešel Eren...Ah jak je krásný už se nemůžu dočkat až bude pode mnou.

Řekl jsem mu že má horší známku z Angličtiny. Nabídl jsem mu doučování u něho doma. Jen přikývl. Vstal jsem a šel jsem k němu, ten jeho vyděšení vyraz. Jen se díval na mě a ani netušil že jsem ho políbil měl tak jemné rty. Odstrčil mě a chtěl uteče já jsem ho ještě chytl a zašeptal mu výhružně a zmáčkl mu zadek a pustil jsem ho. Tohle bude ještě zajímavé.

Další Kapitola....Omlouvám se za chyby a gramatiku...💻📖😎

Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat