Pohled Leviho
Uběhlo další dny a dnes jsem měl přijít j Erenovi na doučování, ten polibek co jsem mu dal... ahhh... měl je tak měkké a příjemné. Musím ho získat celého. Už se těším až bude pode mnou vzdychat a volat mé jméno. Ale usuzuji že je panic.
To ale nevadí, bude mi velice potěšením, kdo nesvětit. Připravoval jsem se na vzal jsem si jen tričko a kalhoty a věci na učení.
Těšil jsem se na něho, ale musím ještě vymyslet, co udělat jeho sestrou. Chtěl bych víc než jen polibek. Musím ho přesvědčit až si najde příště hlídání.
Stal jsem před jeho barákem a hned se zazvonil, po chvíli přišel on usmál jsem se pro sebe.
Pozval mě dal, zeptal se jestli něco nechci. Odpověděl jsem mu že si dám černý čaj, sedl jsem si na gauč a rozhlížel jsem se tu.
Mám malinko uklizeno ale není to ono. Přišel čajem a začali jsme se učit... Popravdě s Angličtiny má dobře známky, ale potřeboval jsem se k němu dostat tak jsem lhal.
Zeptal jsem se kde má sestru, on řekl že je pokoji a že tam bude zalezla.. Dobře udělal.
Měli jsme hotovo a já jsem se k němu přiblížil a políbil nezapojoval se. Odtáhnul jsem se a malinko jsem mu vyhrožoval.
Znova jsem ho políbil ale tentokrát se zapojil... ahhhh... ty jeho rty, ty mi chyběli. Zajel jsem mu rukou pod tričko a hladil ho po hrudi nebránil se... Odtáhnul jsem se a zašeptal...
,,Zařiď si příště hlídání, protože budu chtít příště víc, nejsi jediný psychopat" řekl jsem
Vstal jsem, vzal si věci a odešel jsem dobrým pocitem domu... No samozřejmě jsem měl problém pomyšlení na něho... Zalezl jsem do koupelny a krásným pocitem jsem se udělal a šel si lehnout těším se totiž na úterý...
Omlouvám se že nic dlouho nevyšlo a že tahle kapitola je krátká.....Sorry za chyby a gramatiku...💻😎📖
ČTEŠ
Psychopath At School {Ereri/Riren} ✔
RandomVe škole je psychopat....nikdo neví kdo to je. Vraždí své spolužáky i lidi....Ale co se stane když do školy, nastoupí nový učitel. Co psychopat Eren udělá.....