1. Kapitola-Sen část 1.

128 11 0
                                    

Milí deníčku právě teď ležím v posteli a poslouchám písničku WHAT ABOUT US od Pink . Neustále přemýšlím o tom dnešním incidentu ve škole , vůbec nevím co si o tom mám myslet ...
Lissi ! Ozvalo se z přízemního patra.
Ano , mammi?
Lissi , přijď prosimtě dolů ..
Dobře , už běžím , hned tam budu . Zareagovala Lissi a ještě rychle zapsala do deníčku .
Momentálně mě volala mamke takže musím jít ale až se vrátím vše dopíšu .
Lissa sešla dolů . M-mami ? Všimla si její matky jak leží na zemi . Rychle se k ní sehla a snažila se jí probudit , když zjistila že ji asi jen tak neprobudí , rychle běžela pro telefon zavolat záchranku .
Dobrý den tady záchranná služba co si přejete ?
D-dobry den ...já jsem Lissa bydlím v Elgoslavský 358 ... Moje mamka omdlela nebo nevím co se vůbec děje. Lissa začala panikařit , klepali se jí ruce a začal brečet .
Dobře Liss jedem tam hlavne v klidu .
A paní od záchranky zavěsila telefon .
Do chviličky sanitka přijela a běželi s Liss za matkou , naložily ji na lehátka a dali do sanitky . Lissi ,jedeš s námi dobře ?..řekl jeden ze sanitářů.
Lissi si přisedla do zadu a jeli zpět do nemocnice odkud vyjeli.
Když dorazili tak matku někam odvezli a Liss vůbec nic neříkali jen ji řekli ať se posadí a když něco bude potřebovat tak ať zajde na recepci .
Už uběhla nějaká ta půl hodinka a furt nikdo nikde , tak se Liss rozhodla že se zajde zeptat na recepci jestli je tu nějaký automat na kávu nebo tak něco , jenomže hned jak přišla tak tam narazila na dva policisty kteří ji poznali a odvedli si ji do nejbližší volně místnůstky a začali se jí vyptávat na různé otázky .
Takže ty jsi ta Lissa ....řekl policista .
Ano to jsem , Lissa - Lissa Emily Huston..
Kolik ti je a kdy máš přesně narozeniny ?
29.5. mi bylo 14. Odpověděla Liss.
A nevíte co se stalo vaší matce ..nebo příčin jejího skolabovani ?
Nevím , byla jsem nahoře mamka mě zavolala , já rekal že hned přijdu , akorát jsem přišla tak o pár vteřin déle a už jsem ji viděla ležet na zemi .
Lissi začala opět brečet .
Neplakej Lissi , bude to dobré . Řekl jí policista a usmál se na ni .
Liss si otřela slzy a šly po stopách odcházejícího policisty ..
Pane policisto?! Zvolala Lissi .
Ano co potřebuješ ? Odpověděl ji a vrátil se o krok zpět .
No jen že ...nevíte co se přesněji mé matce stalo. Ještě o ní vůbec nic nevím .
Teď vám to nemohu všechno říct ale ani já sám toho moc nevím . Počkejte na výsledky ty se už brzy dozvíte .
Policista se opět usmál a odešel .
Lissi se zastavila a byla trochu naštvaná už jen protože je to její matka a ona se o ní bojí.
Ještě před tím než odjela sanitkou štíhlá si vzít batoh ve kterém byl její telefon plus pár dalších věcí . Vytáhla telefon a začala volat babičce , jenže v tom ji telefon ze zadu vzala sestřička a rychle to tipla . Vzala Lissu za roh a vysvětlila ji že to v tomto momentě nikomu nemůže říct , musí to zůstat utajený . Sestřička ji zavedla k recepci za jednou starší docela děsivou ženou která seděla u počítače a v puse měla párátko .
Koho pak na to tu přivádíš Annie ? Zeptala se starší děsivá paní a usmála se na Lissi.
Tady mladá dáma od případu , P35.
Zašeptala ji sestřička Annie .
Starší paní se k Lissi otočila na židli a naklonila se k ní .
Hele Lissi , potřebuji aby si o tom nikomu neříkala , nech si ti vše pro sebe . Tady Annie tě zavede na tvůj takový prozatímní pokoj ve kterém budeš . Máš tam k dispozici televizi . A kdyby jsi něco potřebovala tak speciální telefon kterým se dovoláš mně.
Dobře . Odpověděla Lissi a umělým úsměvem se na ni pousmála.
Annie dovedla Lissi na pokoj , Lissi se usadila na židli u malého stolku a přemýšlela . Neustále ji hlavou kolovalo nespočet myšlenek, jak o tom co se stalo ve škole tak o tom s její matkou .

Já NEJSEM TY !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat