^şᴀᴋᴀ^

1K 98 226
                                    

Yeni Taekook kurgumuza hoş geldiniz

Başlama tarihini alalım şöyle :

Hayırlı olsun canlarım .
Vote vermeyeni cinler öpsün .

  " Şaka yapmayı kes ! " dedi Junkook en yakın dostuna gülerek .

" Komikti ama Jungoo " dedi Taehyung .

" Bu boktan şakaların yüzünden üzerim sırıl sıklam oldu serseri ! "

  Jungkook üzerini silkeleyerek ilerlerken Tae arkasından gelip kolunu Jungoo'sunun omuzuna attı ve Jungkook'un yüzü yerine her yere bakıyordu Tae .

" Çek şu pis ellerini üzerimden "

" İyi bende Jimine muzlu süt ısmarlarım " Taehyung kolunu Jungkook'tan cekip hızlı adımlar attı , biliyordu Jungkook'un arkasından gelip 

" Ya , Jimin'in muza alerjisi var " diyeceğini biliyordu  ve tahimini doğruyduda . Taehyung'un aklından geçirmesiyle Jungkook aynı anda söylemişti . Saniyesini bile ezberlemişti artık Tae .

  " O zaman tek içmek zorunda kalıcam tabi sen isterse- "

" Ben gelirim sen tek kalma dostum "

  Jungkook tavşan dişleri dışarda sevinirken teneffüs zilinin çalması ile muzlu süt düşünceleri puf olup gitmişti .

  " Artık diğer tenefüse kaldı Jungoo "

" Pis cimri koşarsak yetişirdik "

  " Çok istiyorsan sen koş Jungoo ben derslerden geri kalamam " Taehyung Jungkook'u gerisinde bırakıp matematik odasına gitti . Özel dersi vardı matematikten yoksa Jungkook ile aynı sınıftaydılar .

Jungkook merdivenlere , Taehyung sağa koridora dönerek ikiside orada ayrıldı. 

   ...

Jungkook son kitabı da çantasına koyup çantasını omuzlarından geçirdi .

  " Tae , boşver notları sonra birinden alırsın . "

  Jungkook Taehyung'un yanına kadar gidip sırayanın üzerine oturdu . Taehyung son cümlesini yazarken çoktan sınıf boşalmıştı .

  Jungkook fazla oflayıp pufluyordu . Hiç ona göre değildi bu sıkı disiplin o daha çok sabah okul , teneffüs , boş ders , beden dersi ; akşam gezmesi , sahil kenarları , kafeler , dans klüpleri ile ilgilenirdi .

  Taehyung .. o çok farklıydı . Tae ve Guk çok farklılar . Tae okulda eğlenmeye gelmezdi dövüş konusunda en iyisi ama gezme konusunda korumacı bir ailenin kızı gibi yetiştirilmişti , ödevler bitene kadar odasından çıkamazdı , odasını zengin olmalarına rağmen kendi toplamak zorundaydı . Evdeki hizmetlilerden fazla bir farkı yoktu ekstra olarak sadece aile masasına oturabiliyordu onda dersten başını kaldırabilirse .

  Taehyung cümleye noktasını koyup defterini kapattı . Eşyalarını toplanıp çoktan harakete geçen Jeon'a yetişti .

" Ne zaman gençliğimizi yaşıyacağız ? "

" Yaşıyoruz zaten Jungoo .."

  " Baban seni kuzu gibi yetiştiriyor baksana gözlük takıyorsun hemde gözün bozuk bile değil, saçlarını tarıyorsun dümdüz ,kravatın sonuna kadar sıkı , düğmelerin sonuna kadar ilikli , okul formanı giyiyorsun dostum hemde ekstra kemer ya da ne biliyim kendi tarzını katmadan . "

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin