^ᴏ̈ᴢɢᴜ̈ʀᴜ̈ᴍ ᴊᴇᴏɴ^

262 41 78
                                    

Vote sınırı 11
Yorum sınırı 20

Merhaba kıymetli dostlarım .

Sizi seviyorum hatırlatayım dedim .

Şimdi sizi çiftimiz ile baş başa bırakıyorum ay çok heyecanlıyım acaba ne olacak .

  Jungkook gözlerini açıp yatakta güzelce esnedi . Saate baktığımda sabah dört beş civarlarıydı .

Terlikleri ayağına geçirip Tete'sinin yanına gitti .

Taehyung yatakta hissettiği kıpırdanmadan dolayı gözlerini açtı .

" Jungoo ? "

" Uyu uyu bir şey yok . "

Jungkook gülümsemişti Taehyung uykulu ve gözleri kısıkken çok komik oluyordu .

Taehyung hafif doğrulup saate baktığında yatakta doğruldu .

" Tete ne oldu uykun yok mu ? "

" Jungkook bir şey diycem . "

Jungkook da yatakta doğrulduğunda Taehyung Jungoo'sunun ellerini tuttu .

" Ben artık özgürüm . "

" Nasıl yani . "

  Taehyung birden ayağa fırladı ve yatakta zıplayarak geri kendini yatağa attı .

" Artık köpek gibi ders çalışmak zorunda değilim ya da okuldan eve evden okula tarzı bir hayatım olmayacak "

" Siktir çok sevindim Tayung "

" Tayung ? "

" Bundan sonra sana Tayung diycem Tayung . "

Jungkook da birden zıplayarak kendini geri yatağa attı ve ikiside gülerek birbirlerine baktılar .

Taehyung daha kapağını bile açmadığı dosyayı Jungoo'suna nasıl imzalatacağını düşünüyordu .

Tae bunları düşünürken Jungkook kalbine hakim olmaya çalışıyordu .

Taehyung dolabından okul formasını aldı ve her zamanki düzeninde giyindi . Aynanın karşısına geçtiğinde gömleğini çıkarttı ve içine tişört giydi . Üzerine tekrar gömleğini ceket gibi giydi ve kravatını her öğrencinin yaptığı gibi bağlamadan boynumdan aşağı sarkmasına izin verdi .

İlk defa saçlarını taramadı ve dalgalarının ortaya çıkmasını sağladı . Gözlüğünü kutusundan çıkartmak yerine takmamayı tercih etti .

" Oo gözlerim neler görüyor , hemen bekle son bir parça getiricem . "

Jungkook koşarak valizinden eline aldığı ilk zincirli kemeri kaptı ve Tayung'un eline tutuşturdu .

" Bunu takamam Jungoo "

" Ver o zaman "

Jungkook kemeri Tae'nin elinden aldı . Jungkook Taehyung'u kemer ile kendisi arasında bırakarak kendine çekti .

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin