^İᴢʟᴇʀ^

188 13 28
                                    

                  

Bu bölüm için heyecanlıyım .

Yan ship kim olsun ?

Bence yoonmin ( spoi yediniz )

Vote vererek destek olmayı unutmayın asklar .

-----------

 
  Taehyung dışarıdan bakımsız olan evin kapısını açıp Jungkook'u içeri davet etti . Taehyung kavuşmanın sevincini yüzündeki gülümseme ile taşırken Jungkook her yere dağılmış su şişelerini ve bir çok sağlıksız besinin çöplerine bakıyordu .

Kim Taehyung böyle bir evde yaşıyor olamazdı çünkü o kendi yatağını toplar ve odasını hep temizlerdi .

" Senin evin mi ? "

" Evet burada kalıyorum . "

" Cidden değişmişsin . "

Dedi Jungkook arkasındaki uzun boylu esmerine dönerek .

" Pislikten bahsediyorsan onlar benim değil istersen odama geçelim . "

Jungkook'un aklı karışmıştı . Bu evde başka biri ile mi kalıyordu ? Jungkook önüne geçen bedeni takip edip ' Bu oda Taehyung'un ' dedirten temiz odaya baktı . Jeykey kendince sözünü geri aldı çünkü alışkanlıklarına yenileri eklenmiş ama eskileri değişmemiş gibiydi .

"İşte burası senin odan gibi. "

" Jungoo daha fazla dalga geçmede yanıma otur . "

  Taehyung yatağa yayıldığında Jungkook da yatağın kenarına bağdaj kurarak oturdu .

" Tete anlatmıycak mısın ? "

Taehyung dirseklerinin üzerine doğruldu .

" Bana Tete dememeni söylemiştim unuttun mu ? "

Jungkook kafasıyla onayladı ve tebessümü buna eşlik etti .

" Ben hiçbir şeyini unutmadım Jungkook
' Jimin'in süte alerjisi var' cümlesinin saniesini bile ezberlemiştim :) "

" Taehyung iyi misin çünkü duygusala bağlamaya başladın ve böyle olduğu zaman genelde sen hiç iyi olmuyor- "

Taehyung önce oturur pozisyona gelip sonra Jungkook'a doğru emeklediğinde Jungkook sözünü kesmişti çünkü konuşsa dudakları değebilirdi .

" İyi değildim ve değilim Jeon . Sana bir şey anlatamadım çünkü baskı altındaydım ama şimdi der şeyi anlatabilirim Jungoo "

Jungkook'un algıları kapandığında sadece gözlerini esmerin gözlerine odaklayabildi .

" Niye konuşmuyorsun ? Konuşursan dudakların bemimkine değer diye mi ? "

Jungkook yere bakan kirbiklerini kırptı ardından gözlerini dudaklarından gözlerine çıkarttı prensinin'in

" Konuşmayı
unutmuştum da."

Taehyung geri çekilip yüzünü ekşitmişti çünkü anlam verememişti . Tanıdığı Jungkook çılgın ve özgürdü kendisini özgürlüğüne hapsedecek kadar .

" Yani nefes almayı unutmuşum."

" Her iki türlü saçma "

Taehyung burnu dan gülüp Jungoo'sunun sersemliğine gülümsüyordu,

İçinden.

" Şey Tete bir şeyler anlatacaktın ya, "

" Ah doğru unutmuşum,"

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin