^ᴋᴀɴᴀᴛʟᴀʀɪɴɪ ᴋᴇsᴍᴇ ᴠᴀᴋᴛİ^

206 16 33
                                    

Arkadaşlar bir şarkı dinliyordum şöyle diyordu

" Yara bandını çıkar büyümenin bir anlamı
yok . "

VOTE :13

YORUM :30

SİZİ SEVİYORUM <3


....


  " Anlamdım Tayung ? "

" Neyi kabul ediyorsun ? "

" Çıkma teklifini , "

  Taehyung derin bir nefes aldı ve yatağa güzelce oturdu . Jungoo'sunun ellerini sıkıca tuttu ve diyeceklerini toparlamaya çalıştı ancak başarabileceğine zerre inancı yoktu .

" Jungkook , bak biliyorum teklifi ben ettim ama bunu kabul edemem yani şu anda olmaz . "

Jungkook ellerini geri çekti çünkü Taehyung onun ellerini sadece ' Seni seviyorum ' dediğinde tutsun istiyordu . 

  " Ama neden KİM
Taehyung ? "

Taehyung Jungkook'a babasını ya da o siyah dosyayı söyleyemezdi .

" Üniversite sınavına hazırlanmalıyım ve dikkateimi dağıtmamalıyım Kookie "

  Jungkook gözlerini sevdiğinden çekip tırnaklarıyla oynuyordu .

" Anlıyorum , sen değiştim diyince bir an çok kapıldım sana . "

Jungkook her zamanki gibi çok kaptırmıştı kendini aynı annesine ve babasına da kaptırdığı gibi kaptırmıştı . 

Jungkook o an bir karar aldı  kimseyi hiç ölmeyecekmiş gibi sevmeyecekti .

Çünkü sevdiği zaman kaybediyordu hemde ölümüne ...

" Ben odama gidi- "

" Git Taehyung , lütfen git . "

  Taehyung afallamıştı Jungkook'un dışarı karşı böyle bir insan olduğunu biliyordu ama dediğim gibi sadece dışarı karşı öyleydi .

Bir şey diyemeden odadan çıktı , yumruğunu sıkarak odasına girdi ve eline siyah dosyayı geçirip kararlılıkla babasının odasına ilerledi .

İçeriden ses gelmeyince Taehyung beklemeden içeri daldı .

Kimse yoktu .

Taehyung odayı incelemeye başladı . Bu odaya sadece azar işitmek için gelirdi . O yüzden hiç başını kaldırıp hiç bakamamıştı .

Ne zaman başını kaldırmaya yeltense yüzüne ya bir yumruk eğer şanslıysa tokat yerdi .

Elindeki ince dosyayı sehbaya bırakıp masanın etrafını gezdi .

Babasının dediği gibi eğer daha çok çalışırsa bu koltuk da bu masa da onun olacaktı .

Siyah deri koltuğa yavaşca yaylanarak oturdu Taehyung ardından önündeki boş kağıda baktı .

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin