•ᴛᴇşᴇᴋᴋᴜ̈ʀʟᴇʀ ᴊᴇᴏɴ•

485 65 143
                                    

                   
  Taehyung okula gidene kadar ders çalışmıştı bu onun cezasıydı . Jungkook ise erkenden yatmıştı ve okul için iyi bir uyku çekmişti .

  Tae gözlerini ovalaya ovalaya sınıfına giriş yaptı . Jungkook Taehyung'a 'Günaydın' dedi ancak Taehyung'un hiç dermanı yoktu cevap verecek .

" Baban gene mi ceza verdi ? "

" Evet .. evet ondan "

" Bayağ uykusuzsun istersen derste uyu ben notları alırım senin için "

" Bunu çok isterdim ancak hocalara uyuyup uyumadığımı arayıp sorar , saçma bir plan "

" Taee taee bu iş bende sen istediğin kadar uyu hadi . "

" Nasıl olcak o ? "

" Benim küçük prensesim uyu hadi sen o iş bende " dedi Jungkook Taehyung'un saçlarını dağıtarak .

Hoca sınıfa gelene kadar Taehyung Jungkook'a güvenip sırada uyumuştu bile .

Hoca yoklamayı alırken sıra Taehyung'a gelmişti .

" Taehyung . Kim Taehyung ! "

" Hocam prensesim uyuyor sessiz olun lütfen. "

" Jeon Hatsiz Jungkook sus. "

" Bencede susmalısınız hocam uyuyana yılan bile dokunmaz ama ... siz yılandan da betersiniz . "Son cümlesini içine doğru söylemişti ama bu sınıfın yaygara çıkarmayı seven tayfasından ve hocasının gözünden kaçmadı .

Hoca sinirlenip Taehyung'un uyanması için kalemi fırlattı ama arkadaşına fazla değer veren Jungkook kalemi havada kapıp kulağının arkasına takmıştı .

" JEON ! DERSİMDEM ÇIK "

"İsterseniz beraber çıkalım bayan RHHE . " Jungkook tehtitkar gülüşünü yüzümden eksik etmemişti .

  Artık Jungkook öğretmenine ne dediyse derse geri döndüklerinde ikisinden de çıt yoktu. Jungkook galibiyetin gülüşünü taşıyordu yüzünde . Omuzları dik bir şekilde sırasına kadar yürüdü ve derse öyle devam etti .

  Teneffüs zili çaldığında bayan RHHE sınıftan hızla çıkmıştı . Min Yoongi Jungkook'a hayran hayran bakarak onun yanına geldi .

" Sen bizim tavşana bak hocayı tehtit mi ettin ne yaptın ? "

" Min ! Defol git başımdan " Jungkook'un sert çıkışından dolayı Taehyung uyanmıştı . Kocaman esneyip Jungkook ve Yoongiye baktı .

" Yoon gene Jungoo ile mi uğraşıyorsun ha ? "

" Tae ama Jungkook çok havalıydı onu görmeliydin . "

" Fazla bir şey yapmadı-"

" Öyle mi ? Ne oldu ki ? "

  Yoongi'nin ağzı biraz gevşekdi biraz olayı Taehyung'a anlattıgında Tae'nin ağzı açık kalmıştı . Onu bir tık kıskanmadı da değildi . Arkadaşı gerçekten çok havalıydı .

" Jungoo ? Hocaya ne dedin çakal ? "

" Sadece öğrencisiyle olan ilişkisinden bahsettim biraz "

Jungkook omuzlarını dikleştirdi ve kollarını göğüsünde birleştirdi . Taehyung'dan övgü beklercesine .

" Augo , serseri seni . "

Taehyung Jungkook'un saçlarını karıştırdı ve " Biraz uslu ol " diyerek ayağa kalktı .

" Taehyung-shi nereye ? "

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin