Merhaba güzel insanlar öhm nasılsınız bakalım ?
Sizce nasıl ilerliyor ?
V
ote atın ln
Bol bol yorumda istiyoruumm çünkü o zaman sizinle konuşabiliyorum .VOTE ATMAYANI CİNLER ÖPSÜN TELEFONU SICAKTAN ERİSİN
Umarım emeklerimin karşılığını alabilirim <3
" Jungkoo~ uyan hadi cenazeye gidicez . "
Jungkook babasının öldüğünü kendine yediremeden gözlerini açtı ve yataktan doğruldu .
" Sanada günaydın Taehyung "
" Takım elbiselerimden birini verebilirim , istersen kendin seç "
" Taehyung ben kendi evime gidip biraz orada vakit geçirmek istiyorum . "
Jungkook'un sesi titremişti . Onun için zordu annesi ve babası yoktu tamamen yetim kalmıştı.
" Babama sorarım senin için . "
" Baban ne zamandan beri benim adıma karar veriyor ?"
" Doğru , alışkanlık işte . O zaman şoföre söyliyim bıraksın bizi . "
Taehyung masumca gülûmsemeye çalıştı ne kadar başarısız olsa da umursamadı ve tekrar tekrar Jungkook için gülümsemeye devam etti .
" Tek başıma gidicem Tae . "
" Olmaz biz her şeyin üzerinden beraber geldik bunuda atlatıcaz . "
Jungkook sevinmişti böyle bir arkadaşı olduğu için , ayağa kalkıp Taehyung'a sıkıca sarıldı ve sırtını sıvazladı.
" Hadi gidelim o zaman "
Jungkook ve Taehyung Jungkook'un evine doğru yola çıktılar .
Jungkook eve ilk adım attığında ilk defa bu kadar garip gelmişti . Babasını ilk defa bu kadar özlemişti .
'' İstersen odana gidelim sende üzerini giyin olur mu ?"
Jungkook kafasını öne eğerek odasına doğru ilerledi . Ağlamamak için dişlerini sıkıyordu . Jungkook kendini o kadar çok sıkıyordu ki boynundaki damarları çıkmıştı ve kıpkırmızı olmuştu .
" Jungoo ? İyi misin ? "
Jungkook durakladı ve dönük olduğu yüzünü Taehyung'a çevirdi . İki sanie bakıştılar . Jungkook kollarını Taehyung'a sıkıca sardı ve ağlamasını daha fazla tutamadı .
Tae de Jungkook'a sıkıca sarıldı ve sırtını sıvazladı.
" Geçti bunlarda geçti " diyerek fısıldadı Taehyung.
>>
Jungkook siyah takım elbisesini de giyinip odasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR ? / Tae+Guk
FanfictionSavior yani Kurtarıcı . Bu hikayede Taehyung ve Jungkook yakın arkadaş'dı' tâkii Jeon'un babası bir trafik kazasında ölene kadar . Jeon babasının ölümünden sonra tamamen öksüz kalıyor ve babasının iş ortağı Ji-on ve onun oğlu Taehyung ile kalmay...