^ᴋᴀʙᴜʟ ᴇᴅɪʏᴏʀᴜᴍ^

216 23 87
                                    

     
Ben geldiimm öhm öhm
Canlarım diğer bölüm çok kabaydım o yüzden rica ediyorum vote verir misiniz ?

Sizi seviyorum ve teşekkür ederim

      🍭💗🧁💞   

VOTE SINIRI :12
YORUM :30

🦋SINIRI GEÇMEZSE YEMİN EDERİM BÖLÜM ATMAM ⚠️

    Son zilde çalmıştı . Jungkook gün içerisinde Taehyung'a yaklaşmaya çalışsada Tae ya bir hocanın yanına gidiyordu ya da onu görmezden geliyordu .

  Jungkook fazla takmamıştı sonuçta artık aynı evde kalıyorlardı .

Herkes toplanıp çıkmıştı buna Taehyung'da dahildi . Jungkook hızlı adımlarla Taehyung'un peşinden gitti .

Şoför kapıyı ikisinede açıp aracı sürmeye başladı . Jungkook Taehyung'a bakmadan duramıyordu .

Tae ise çok sevmesine rağmen kararsızdı . Ne yapması gerektiğini biliyordu tabii babası dinlerse .

...

Tae ve Kook eve geldiklerinde Tae bir şey demeden hızlı adımlarla odasına ilerledi ve kapısını çarptı .

" Hey ! Bu boş tripler ne ? " Diyerek kapıyı sertçe açtı Junkook ve çoktan kendini yatağa atmış olan Tae'nin yanına uzandı .

Tae kafasını gömdüğü yastıktan çekmeden konuştu .

" Bir trip falan yok Jeon "

" O zaman neden bütün gün konuşmadık ? "

" Bunun özel bir sebebi yok jungkook " 

Jungkook yataktan kalkıp umutsuzca kendi odasına gitti yavaş adımlarla . Tae Jeykeyin gittiğini anladığı an kafasını yastıktan kaldırıp hemen kilitli çekmecesinden dosyayı çıkarttı .

Bu sefer emindi , bu sefer başaracaktı , bu sefer babasına karşı gelecekti .

Eline alıp odadan çıktı ve babasının çalışma odasına kapıyı çalarak girdi .

" Baba ben konuşmak isti- "

  Jungkook ordaydı ...

" Ju-jungkook "

  Taehyung elindeki siyah dosyayı arkasına sakladı ve babasıyla Kook'a odaklandı .

" Taehyung , Jungkook da gece dışarı çıkmak için izin istiyordu . "

" Öyle mi ? Bilmiyordum baba . "

" Peki bay Ji-on izin veriyor musunuz ?  Benim hatrım için ? "

" Tabiki de Jeon Jungkook dışarı çıkabilirsiniz ancak saat 12 dan önce gelmiyceksiniz akşam eve almam "

" Anlaştık Bay Kim Ji-on "

Jungkook sevinçle Tae'ye bakarak odadan çıktı . Taehyung ise göt gibi kala kalmıştı .

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin