Selam
Hayalet okuyucalar lütfen emeğe saygınız olsunBu orijinal hikayenin finali değil gerçek son için diğer bölümü okuyun lütfen
<3
Jungkook'un meraklı bakışlarından baskı altında hissedip sözüne devam etti esmer .
" O gece babamla konuşmaya gittiğimde babam bu yaraları yaptı sonra adamları beni götürüp çöplük kenarında çok feci dövdüler artık gözlerimi açamıyordum ve nefesimi bir kaç dakika arayla alıp verebiliyordum . Adamlar öldüm sanıp deniz kenarına attılar beni . Adamların uzaklaşan ayak seslerini duyunca sürünerek sahilin yakınında bir kafeye ulaştım şansıma Yoongi ve Jimin oradalarmış eve getirdiler falan filan . "
Jungkook bir göz yaşını daha tutamayıp serbest bıraktı kendini .
" Bir de şey , Jungkook lütfen kızma ama baban 2 yıl önce bir kaza geçirmişti ya "
Jungkook burnunu çekip parlayan gözlerini esmere dikti .
" Aslında baban kaza yapmadı öldürüldü , babam tarafından. "
Jungkook daha yeni dinen göz yaşlarını tekrar bıraktığında kafasını esmerinin boynuna gömdü ve yumruklarını göğsüne vurdu .
" BENİ BABAMIN KATİLİ İLE YILLARCA AYNI EVDE BIRAKIP TERK Mİ ETTİN CİDDEN ? "
" Buna mecvurdum biliyorsun ! "
" Keşke ölseydim ve sende bende bunları yaşamasaydın ! "
Taehyung Jungoo'sunun omuzlarından tutup onu dik tuttu .
" Benimde annem öldürüldü hemde babam tarafından gözlerimin önünde cesedi yakıldı annemin "
Jungkook iki adım sendeledi .
" S-sen ciddi misin ? Ji-on bunu sevdiği kadına nasıl yaptı ? "
" Jungkook benim babam kirli işleri lan bir piçti ve seni görmediğim iki yıl boyunca nasıl kurtulacağımızı düşündüm ama bir yol bulamadım . "
Jungkook ne diyeceğini bilmezken telefonuna gelen arama ile boğazını temizledi ve aramayı açtı .
" Efendim Ji-on amca "
" Kook yemeğe gelmiycek misin ? "
" Geliyorum lise arkadaşımlayımda . "
" Peki öyleyse kapatıyorum oğlum . "
" Yemekte görüşürüz Ji-on amca . "
Jungkook telefonu kapatınca Taehyung'a sıkıca sarıldı
" Geri gelicem Taehyung beni bekle sevdiğim ."
Kısa sarılmadan sonra Jungkook koşup arkasında bıraktığı bedene el salladı ve taksi durağına doğru koştu .
......
Evin kapısı açıldığında hızlı adımlarla odasına çıkıp takım elbisesini giyindi .
Aslında doğum gününe daha vardı ama onlar erken kutlayacaklardı .
Ji-on'un karşışına oturup peçetesini dizinin üzerine serdi .
" Doğum günün kutlu olsun Jeon Jungkook . Baban olsaydı çok sevinirdi . "
Jungkook mülayim bir gülümseme sundu .
" Evet babam da burada olabilirdi o talihsiz kaza olmasaydı . "
Ji-on kravatı ile oynadı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR ? / Tae+Guk
أدب الهواةSavior yani Kurtarıcı . Bu hikayede Taehyung ve Jungkook yakın arkadaş'dı' tâkii Jeon'un babası bir trafik kazasında ölene kadar . Jeon babasının ölümünden sonra tamamen öksüz kalıyor ve babasının iş ortağı Ji-on ve onun oğlu Taehyung ile kalmay...