! Mutsuz son ! 2

168 6 22
                                    

Tiktokta gördüğüm bir video ile buralara geldim ve bu fic aynı cümle ile başlayıp aynı cümle ile biticek arkadaşlar .

Sizleri seviyorum iyi okumalar .

ORİJİNAL FİNAL BU ! ! !

  Taehyung buruk bir gülümseme ile sevdiğine baktı .

" Babam beni o gece fena dövdü sonrasında ise öldüğümü düşünüp adamlarına benden kurtulması için emir verdi . En son bunu hatırlıyorum sabah gözlerimi açtığımda orman gibi bir yerdeydim biraz ilerlediğimde arabada yiyişen bir çift gördüm . Şanslıymışım Yoongi ve Jimin çıktı olanları onlara anlattığımda beni evlerine aldılar Jungkook . "

Jungkook gülse mi ağlasa mı bilememişti sadece şaşkınlıkla onu dinliyordu .

Taehyung Jungoo'sunun ellerini sıkıca tuttu .

" Jungkook babanın ölümü bir kaza değildi sevgilim o öldürüldü babam tarafından."

Jungkook yıllardır babasının katili ile aynı evde yaşadı hemde her şeyden habersizce . Jungkook şokun etkisiyle ağlıyamamıştı bile .

Sadece Ji-on'a karşı kinlenmişti tüm hücreleri ile .

" Hah bir katil ile yaşadım vay be . "

Jungkook bakışlarını yerden kaldırıp Taehyung'a çevirdi .

" Peki şimdi ne yapıcaz Taehyung ? "

"Bilmiyorum ama ondan saklanarak geçiricem ömrümü Jeon . "

Jungkook telefonuna gelen bildirim ile gülümsedi , burukça .

" Ji-on eve gelmem için mesaj attı . "

Jungkook Taehyung'un boynuna sıkıca sarılıp hızlı adımlarla onu ardında bıraktı .

Ve nefret ettiği adamın evine doğru yol aldı.

....

" Hoş geldin Jungkook "

" Hoş buldum Ji-on amca . "

Jungkook o adamın yüzüne bile bakmadan odasına doğru gitmeye yeltendi.

" Odanda bir sürpriz var Jungkook ! Doğum günü sürprizi . "

Jungkook'un çığlıkları geldiğinde Ji-on keyifle güldü .

" Onu depoya götürün ben sonra gelicem . Sonuçta ana yıldızlar hep en son çıkar . "

Adamlar Jungkook'un bedenini arabaya doğru taşıyıp yola çıktılar .

Jungkook gözlerini açtığında başındaki ağrı yüzünden biraz zokurdandı elini başını götürmeye yeltendiğinde ellerinin bağlı olduğunu görünce gözlerini iyice açtı ve etrafı süzdü .

" KİMSE YOK MU ? LAN OROSPU ÇOCUKLARI KİM YAPTI BUNU ? "

Ses gelmeyince Jungkook nefesini alıp verdi .

" BAKIN KİBARCA SÖYLÜYORUM ÇÖZÜN BENİ !"

Arkasından gelen ayak seslerini duyunca sustu ve olacakları bekledi .

" Jeon Jungkook . Kim Taehyung nerede ? "

" Bilmiyorum o öldü . "

" Bu gün onunla buluştun ama ,"

" Onunla buluştuğumu
biliyorsan yerinide biliyorsundur salak herif . "

Jungkook yüzünde bir sıcaklık hisseti . Bu sert bir tokattı , haketmediği türden .

SAVİOR ? / Tae+Guk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin