Aizawa povMa trezesc cu o lumina puternica în fata mea realizând imediat ca ma aflu la spital. Ma doare. Ce naiba mi-a făcut nebuna aia? Nu se poate controla? *sunetul sforăitului* (de acum în colo o sa scriu asa ca nu prea știu cum se scriu sunetele mai exact💙) kara sau n/T (alegeți voi eu am sa pun n/t😋) stătea pe un fotoliu și dormea. Avea parul în toate direcțiile și uniforma sifonata. Poate prea sifonata. Arata drăguț dar și sexy. Nu. Ce? *BOOM*
N/T POV
Ma trezesc pe podea instantaneu ridicandu-ma speriata. Ma uit la se sensei și îl vad treaz. Ma pun lângă patul lui aranjandu-mi cât de cât parul.
--Ești mai bine. Întreb ezitand.
--Cred ca da. Îmi spune el.Ma uit câteva secunde în jos ne stiind ce sa fac sau sa zic pana când îmi iau inima în dinți și o zic.
--Îmi pare rău! Am spus cu o voce atât de înceată încât nici nu cred ca m-a auzit, dar din păcate prin puterea wattpad-ului chiar m-a auzit.
--Nu. Mie îmi pare rău. Nu este vina ta. Îmi zice el. Îmi ridic capul și ma uit atenta la el. Am fost încrezut și am crezut ca nu o sa o poți face. Dar m-am înșelat.
--Am mai avut salvări pana acuma deci sunt obișnuită. De unde vin eu nu trebuie sa ai un permis sa salvezi lumea. O faci natural. Spun uitându-mă iar în jos în timp ce ma joc cu cearceaful de pe patul lui acum dadandu-mi seama ca era la bustul gol. Cred ca sunt roșie ca o căpșuna acum. Offffff.....de ce trebuie sa am un asa sexy profesor.
--Totuși asta nu înseamnă că trebuie să îți ieși din mana. Aicea trebuie respectate niște reguli. Îmi spune el cu o voce asa de blândă încât credeam ca m-am topit pentru un moment.
--Promit ca de acum voi asculta de tine și de ceilalți. Zic mințind un pic.
Pe ușa întra o asistenta care trebuie sa ii administreze ni știu ce fel de tratament și o întreb înainte sa facă ceva...
--Aia pentru ce mai este? Întreb cu o fata sterna.
--Pentru ameliorarea durerii. Spune și vad cum se îndreaptă spre noi.
Într-o fracțiune de secunda încearcă sa înfigă acul un mana lui cu brutalitate dar i-o prin înainte își scoate mana din strânsoarea mea și își înfige acul în gatul meu. Mare greșeală. Acul se îndoise și nu aveam nimic pe piele nici măcar o mica înțepătura. O imobilizeze și peste nou întra politia land-o pe nebuna. Mi-au spus ca era din salonul de alături și încerca să scape asa ca a întrat din greșeală aici încercând da scape. Ce mai minune de oameni mai exista pe aici. Nu îmi venea sa cred. Ma rog. Ma asigur ca Aizawa nu avea nimic și am vorbit cu doctorul lui pentru a vedea când îl externeaza. Și-a cerut scuze pentru evenimentul de mai devreme și a zis ca în 3 zile maxim va fi externat. Ceea ce este bine avan în vedere ca străzi este joi. Perfect. Nu o sa moara nimeni dacă nu vine mâine la școală...
Va continua... Scuzați greșelile gramaticale dacă le gasiti🤘💜💙
CITEȘTI
Aizawa Sensei
RastgeleEste inspirata dintr-un anime (My hero academia) pe care îl recomand și îmbunătățit. Sper sa va placa. ⚠️ Atenție limbaj licentios⚠️ ⚠️ Tenta sexuala⚠️ Totul începe când o fata pe nume y/n este admisa la academia eroilor ca fiind cea mai buna din cl...