Apelurile erau de la femeia aia cu care era înainte, şi cu care se pare că este şi acum...ce?
"Dragul meu, mulţumesc pentru seara petrecută împreună, a fost magic. Deja îmi este dor de tine"
"Noah, aştept cu nerăbdare să ne vedem azi. Am rezervat două locuri la The Rush. Te aştept acolo"
Ce? ...Noah nu făcea nimic altceva decât să mă folosească? Să facă mişto de mine? Credeam că..mă place. Nu, asta nu o să rămână aşa, o să o rezolv. Se pare că eu, Noah şi baba, care vorbeşte încă de parcă e în evul mediu, o să avem o întâlnire deseară. Îi trimit mesaj înapoi "Dă-mi mesaj pe la 4 iar şi scrie-mi adresa". Între timp şterg mesajele de la ea şi apelurile. La 2 jumate trebuia să mă văd cu Noah aşa că am luat telefonul şi am mers către el, i l-am dat şi m-am scuzat rapid pentru că nu vroiam să îl văd, m-am comportant aproape normal deşi simţeam cum vreau să îl las fără ce are mai de preţ.Sunt foarte supărată pe ceea ce a făcut Noah, ţin la el, dar nu am început să plâng sau ceva..nu ştiu de ce, pur şi simplu nu am plâns, deşi eram foarte dezamăgită. Am sunat-o pe Molly şi am invitat-o la mine. Aceasta a acceptat, se pare că în seara asta o să avem o noapte a fetelor, în care o să ne vedem cu Noah şi iubita lui. Super, ce pot spune. Abia aştept.
După câteva minute Molly apare. În timp ce îi povestesc tot ce s-a întâmplat, aceasta trecea de la stare de surprins la nervoasă şi de la nervoasă la tristă. Acceptă să vină cu mine aşa că ne pregătim, ce pot să spun..m-am aranjat extrem de mult pentru că vroiam să îi arăt babei ăleia că sunt de 100 de ori mai frumoasă ca ea, şi vroiam să îi arăt şi lui Noah că a fost un prost că şi-a bătut joc de mine. Poate sunt eu mai proastă..pentru că i-am permis să îşi bată joc de mine, nu asta nu se poate, el e prostul aici. Pe la 9 eu şi Molly luăm un taxi şi mergem către club. Intrăm acolo şi ne aşezăm la bar, cerem nişte shot'uri, pentru curaj. După cam jumătate de oră baba şi Noah îşi fac apariţia în club, le stătea bine împreună...parcă erau mamă şi fiu. Aştept să se aşeze la o masă, într-un separeu rezervat. Încep să se sărute, Noah îi mângâie uşor piciorul femeii şi aceasta îşi plimbă mâna prin părul lui, gata, nu mai suport. Iau un pahar în mână şi merg către separeul lor.-Nu pot să cred, vă stă aşa bine împreună. Într-adevăr păreţi o pereche superbă. După ce am spus asta mă apropiu şi torn paharul cu tequila în decolteu femeii. Noah se uita uimit la mine.
-Ce cauţi aici, Lola?
-Ce cauţi tu aici?! Creinule, crezi că îţi permit să mă foloseşti?
Nu îl las să mai spună nimic, plec către bar, mai cer 2 shot'uri, Molly dansa. După ce beau şi cele două shot'uri încep să dansez şi văd că Noah stă încă în separeu, îşi freca faţa în pălmi şi femeia îl mângâia pe spate. Încep să dansez din ce în ce mai lasciv, pe lângă fiecare tip ce apare lângă mine. Într-un momentdat dau de un tip care-şi presează corpul de al meu, îşi plimbă mâinile pe întregul meu corp, excitaţia devine din în ce mai mare. Acesta îmi şopteşte uşor la ureche:
"Hai să plecăm de aici"
Nu vroiam să plec, vroiam să îl fac gelos pe Noah, dar cred că puteam să fac asta doar dacă plecam cu tipul ăsta de aici. Îl iau de mână şi străbatem mulţimea către ieşire. Urcăm într-o maşină neagră, extrem de luxoasă, acesta mă sărută apăsat pe buze şi îmi pune centura. Săruturile lui păreau atât de doritoare şi în acelaşi timp dure. Acesta porneşte maşina şi în circa 5 minute ajungem la un Motel. Tipul deschide uşa de la maşină, mă ia în braţe şi mă duce într-o cameră, mă aruncă pe pat şi începe să mă sărute pe gât. Îşi plimbă uşor mâna pe piciorul meu şi îmi ridică rochia mulată, mă dezbracă uşor fără să se oprească din a mă săruta, după câteva momente în care simţeam că o să mor de plăcere mă trezesc din mica mea transă, speriat şi spun:
-Aşteaptă..nu, nu pot.
-Poftim? Spune acesta uitându-se uimit la mine.
-Nu pot..spun şi mă ridic, dându-l pe tip de pe mine. Îmi strâng picioarele la piept şi nişte lacrimi îmi curg pe obraz.
-Eşti cumva virgină?
-Mhm...spun aplecând capul. Acesta se apropie de mine şi mă ia în braţe.
-Nu vreau să te forţez să faci nimic din ceea ce nu vrei. Nu plânge, nu o să îţi fac rău. În braţele tipului pe care nici măcar nu ştiu cum îl cheamă mă simţeam în siguranţă, dar mi-am amintit de Noah şi de felul în care acesta mă făcea să mă simt...Plângeam din ce în ce mai tare în braţele necunoscutului, am plâns atât de mult până ce am adormit. Dimineaţa mă trezesc cu o mână puternică ce îmi strânge talia. Ridic privirea şi văd un bărbat superb, avea un chip frumos, un păr ciufulit şi stilat în acelaşi timp, cu o respiraţie caldă ce îmi mângâia fruntea. Totuşi, cine era băiatul acesta superb ce mă ţine în braţe? Şi mai exact...ce am făcut cu el? Sper că nu...........
CITEȘTI
Lasă-mă să te iubesc.
Romance"Sunt sigură că mă place, dar ce îl împiedică? De ce nu putem să fim fericiţi? Să fie vorba de bani? Să fie vorba de situaţile ciudate prin care trecem?" Află povestea Lolei şi a lui Noah. Prin ce situaţii vor trece? Şi cum îi vor ajuta prietenii lo...