Dau să intru în casă când simt o mână mare şi rece cuprinzându-mi încheietura mâinii. Întorc capul şi în văd pe Noah, extrem de agitat.
-Noah, ce ai păţit?
-Molly, am ..am o problemă, am nevoie să vorbesc cu cineva şi cred că eşti cea mai potrivită persoană în acest moment. Te rog, ai câteva minute?
-Eu cred că ar trebui să vorbeşti cu Lola, sincer.
-Nu, o să spună "ţi-am spus eu" şi o să mă enervez şi o să ne certăm. Mi-au ajuns certurile pe ziua de azi.
Bănuiam ce s-a întâmplat, doar că vroiam să ascult, părea că are nevoie de cineva şi la urma urmei, suntem prieteni. am mers în curtea din spatele casei mele şi ne-am aşezat pe leagăn. Nu spunea nimic încă, probabil se gândea cum să înceapă, îşi freca faţa cu pălmile şi speram să se liniştească, dar cum nu o făcea am zic:
-Începe cu începutul. Şi i-am zâmbit frumos.
-Păi..ştii că sunt îndrăgostit de o femeie ceva mai mare nu? Am încuvinţat continuând să ascult. Eu chiar ţin la ea, înţelegi? Dar se pare că pentru ea am fost doar o joacă, un copil cu care să îşi petreacă nopţile pentru că aparent, soţul ei e cam bătrân. M-a folosit ca pe o jucărie, o jucărie sexuală, mă simt scârbit..dar nu de ea, de mine. Nu ştiu cum am putut să fiu atât de prost încât să cred că o femeie ca ea o să se uite la mine, nu ştiu ce să fac, o iubesc..dar nu vreau să îşi bată nimeni joc de mine.
-Noah, de multe ori când iubim pe cineva..vedem doar în faţă, facem doar cum vrem şi credem că tot ce gândim e bine. Dar nu e aşa, e firesc să greşeşti, e vina ei că şi-a bătut joc de un copil de 17 ani, cred că ar trebui să o laşi în pace, să încerci să treci peste şi mai ales, să vezi şi alte fete. Înţelegi ce vreau să spun?
-Te refefri la Lola, nu?
-Da. De ce nu îţi place de ea? E o persoană foarte ok, şi nu e ca ceilalţi copii bogaţi...
-Nu e că nu îmi place. E ok, dar ca amică..înţelegi?
-Ăhă. Mai ai ceva de spus? Se face târziu şi ăm..mama mi-a spus să fiu acasă în cam 30 de minute, cred că au trecut cam 60..dar sper că nu o să se supere. Spun şi schiţez un zâmbet.
-Nu, mulţumesc mult. Chiar mi-a fost de folos această discuţie. Spune acesta, după care mă îmbrăţişează. Intru în casă şi urc la mine în dormitor, cred că mama dormea deja, e bine că scap de micile ei "predici". Fac un duş şi mă pun în pat, adormind buştean.
URMĂTOAREA ZI: -din perspectiva Lolei-
Am ales câteva lucruri drăguţe pentru apartamentul meu, mobilă pentru sufragerie şibucătărie, lucruri pentru baie şi deoarece părinţii mei sunt prieteni cu proprietarul magazinului iar acesta mă cunoaşte, am reuşit să primesc doi oameni care să îmi aranjeze toate lucrurile după bunul plac.
DUPĂ CÂTEVA ZILE: -din perspectiva Lolei-
Au trecut câteva zile de când apartamentul meu este gata, arată perfect, este un loc plăcut, făcut pe gustul meu. Dar după zile bune de muncă, se cuvine şi o mică petrecere nu? I-am invitat pe toţi în seara asta la mine, Max, Molly, Alex, Allison şi Noah. Vor fi aici şi o să vedem un film, o să jucăm ceva, o să fie drăguţ. Este ora 18 iar la 19:30 ei vor fi aici. Merg să fac un duş, mă îmbrac în ceva lejer: un maieu negru şi nişte pantaloni scurţi de trening mov, îmi las părul desfăcut şi totul e bine. Aşez mai multe perne şi pături pe podea, pregătesc popcorn'ul şi nişe gustări, comand pizza, aduc din frigider vreo 3 sticle de suc şi totul era perfect, pe când să aleg filmul..aud soneria. Nici nu am realizat când a trecut timpul aşa, deschid şi îi văd pe toţi în faţa uşii, îi poftesc înăuntru, fiecare a adus câte un"Cadou de casă nouă". Am pus toate cadourile într-un colţ şi am început să vorbim, râdem, am ales un film drăguţ, o combinaţie între horror, comedie şi romantism..da, nici eu nu ştiam că există astfel de filme până acum. În timp ce Alex coneca laptop'ul la plasma mare din sufrageria mea, eu şi fetele aducem toate gustările din bucătărie, le punem pe jos şi aşteptăm câteva minute după pizza, timp în care râdem şi vorbim. După ce a venit pizza am început să ne uităm la film, care sincer era ciudat şi mă cam speria. Pe la jumătatea filmului adormiseră toţi mai puţin eu. Am mers până în dormitor să mai iau nişte pături şi le-am pus peste copii, dormeau aşa frumos toţi. După ce nu mai aveam ce face am mers în dormitor pentru că mă plictiseam şi nu doream să îi trezesc. M-am aşezat pe pervazul geamului şi priveam grădina plină de flori. Singura lumină care mă ajuta să observ totul era un felinar, totul părea de basm, eram prinsă în gândurile mele când se deschide uşa şi pe ea intră o talie înaltă, cu păr ciufulit, căscând. Era Noah. E aşa frumos chiar şi când e somnoros..acesta se aşează lângă mine şi mă priveşte în ochi foarte intens.
După câteva secunde rup tăcerea şi spun:-Ce? Am ceva pe faţă?
-Nu. Spune băiatul din faţa mea schiţând un zâmbet.
-Atunci ce? De ce te uiţi aşa la mine?
-Eşti aşa frumoasă.
-Şi tu clar eşti obosit. Spun eu dând să mă ridic, dar ceva mă blochează. Mâna lui mare şi rece îmi cuprinde încheietura mâinii, îmi întorc privirea şi îi privesc ochii care îmi cereau să mai stau puţin. Să mai rămân. M-am aşezat înapoi pe pervaz şi m-am uitat la el curioasă. Acesta s-a apropiat mai mult de mine, atât de aproape încât puteam să-i simt bătăile inimii care erau foarte accelerate, atât de tari încât se puteau lua la întrecere cu ale mele, deşi era clar că eu câştigam. S-a apropiat atât de tare şi după câteva secunde şi-a presat buzele de ale mele şi a pornit un război împotriva gurii mele. Totul era superb, şi mă şoca faptul că el mă sărutase, oh..mă sărutase, şi sărută aşa bine. Era aşa perfect încât dacă nu eram aşezată puteam să cad în secunda doi. Deşti era perfect m-am tras după câteva secunde. Nu ştiu de ce am făcut asta, vroiam să mă sărute, vroiam asta mai mult ca niciodată..dar parcă..ceva mă oprea.
-De ce ai făcut asta? Spun eu şoptind.
-Nu ştiu, eu..eu doar...eu nu ştiu ce e cu mine.
-Credeam că o iubeşti pe femeia aceea.
-O iubesc dar..dar s-a despărţit de mine.
-Aşa că ai crezut că o să găseşti alinare lângă mine? Noah, eu nu sunt a 2-a opţiune pentru nimeni, înţelegi? Te plac, e adevărat..dar asta nu înseamnă că îţi permit să îţi baţi joc de sentimentele mele.
-Cred că şi eu te plac..Spune acesta printre dinţi, frecându-i ceafa cu mâna dreaptă.
-Crezi? Eu nu vreau să crezi, eu vreau să ştii sigur ce vrei. Te rog frumos să îţi aşezi gândurile..Spun eu oarecum nervoasă ridicându-mă şi plecând în sufragerie unde......................
Îmi cer scuze că e scurt doar că a început şcoala şi îmi e greu să postez aşa des, cel mai probabil de acum o să pun capitelele cam la 2 zile. Ce părere aveţi? Până aici merită? Sper că vă place. :*
CITEȘTI
Lasă-mă să te iubesc.
Romance"Sunt sigură că mă place, dar ce îl împiedică? De ce nu putem să fim fericiţi? Să fie vorba de bani? Să fie vorba de situaţile ciudate prin care trecem?" Află povestea Lolei şi a lui Noah. Prin ce situaţii vor trece? Şi cum îi vor ajuta prietenii lo...