MICHAEL:
Už od samého začiatku ako sme sa s Wendy spoznali sme si dobre rozumeli. Keď bola nejaká akcia tak sme to vždy dobre roztočili a zas keď sa niečo zlé stalo tak sme sa vedeli podržať. Proste skvelý priatelia. Teda až do určitej doby. Všetko sa zmenilo keď mi v nedeľu ráno zavolal Ian a chcel aby som šiel po Wendy na letisko, lebo sa musela kvôli škole vrátiť skôr. V práci mám na nejaký čas voľno, tak som sa s radosťou ponúkol že jej budem robiť garde. Chvíľu po tom ako som dorazil na letisko začali hlásiť jej let, tak som ju ostal čakať pri aute. Bola taká krásna keď ma uvidela a keď nahodila ten svoj prekvapený výraz. Odviezol som ju do hotela, kde si prichystala veci a potom sme šli za Kevinom, aby mu oznámila že musí na pár dní odletieť do LA. Cestou na letisko som jej navrhol, že poletím s ňou do LA a keď bude na skúške ja si aspoň zájdem pozrieť domov. Do LA sme dorazili dosť neskoro, tak mi navrhla, aby som ostal u nej. Mne to neprekážalo, takže som rád ostal. Nasledujúci deň sme zašli do knižnice, kde si vybrala knihy s ktorých sa mala naučiť témy na skúšky a potom sme si zašli do parku, kde sme strávili skoro celý deň učením. Už tam som si začal uvedomovať, že k nej začínam cítiť aj niečo viac ako len priateľstvo. No rozhodol som sa že svoje city potlačím a nič jej nepoviem. Ale to sa ľahšie povie a horšie spraví. Keď sa začalo stmievať pobrali sme sa domov a cestou sme si skočili ešte kúpiť niečo na večeru a k tomu dobré vínko. Pri vchode sme narazili na jedného chlapíka, ktorý ako mi neskôr povedala Wendy je susedkin brat a býva tu len krátko. No mne sa moc nezdal. Už len to ako sa na ňu pozeral sa mi nepáčilo, ale nechal som to tak. Doma sa Wendy ponúkla že večeru nachystá sama tak som si zašiel do sprchy. Keď som sa opláchol dal som si na seba tepláky a tričko a šiel za Wendy do kuchyne, no ona tam nebola. Bola totižto na balkóne a s niekým telefonovala a už po jednom slove som vedel s kým.. s Ianom. Áno, toto bol bod číslo jedna pre ktorý som sa držal na uzde.
.. „Tak objím Paula. Určite sa poteší.“ Zasmiala sa mu.
„Že sú zasnúbený? Hej Nikki mi stihla povedať. Zlatko idem sa najesť, lebo som skoro celý deň nič nejedla a môj žalúdok sa už ozýva. Zajtra ti zavolám ako som dopadla.“
„Ja teba viac.“ Povedala nakoniec a zložila.
Vošla naspäť do kuchyne a keďže ja som sa postavil ku sporáku tak začala chystať na stôl taniere. Po večeri sme si šli pozrieť nejaký film do obývačky a k tomu sme si dali víno. Film bol fajn, ale ja som sa naň nedokázal vôbec sústrediť. Celú svoju myseľ som venoval Wendy a jej blízkosti, keď sa to stalo. Zrazu sa pri jednej scéne strhla a vyliala na mňa víno čo mala v pohári.
„Bože Mike to ma mrzí. To som fakt nechcela. Daj si to dole a ja ti ho operiem.“ Začala sa mi ospravedlňovať a chcela sa zodvihnúť aby mi šla oprať to zašpinené tričko, ale nejak to nezvládla a spadla rovno na mňa a vtedy moje zapieranie úplne krachlo. Cítil som jej teplo, jej vôňu, jej blízkosť a strašne som po nej túžil. Začal som sa k nej približovať až sa nakoniec naše pery spojili. Najskôr som ju pobozkal len zľahka, akoby som sa bál odmietnutia. Ale ona mi to opätovala a tak sa naše bozky začali prehlbovať. Bolo to tak úžasné ju cítiť takto pri sebe, no zrazu sa niečo pokazilo a ona sa odtiahla.
"Mike prepáč. Nemôžem." Bolo vidieť, že sa tiež premáha, ale nakoniec to ukončila.
„Chápem. Veď čo som si myslel.“
„Mike prosím. Toto mi nerob. Ty vieš že ťa mám veľmi rada, ale milujem Iana a nechcem mu ublížiť.“
„Jasné IAN!!....“ Začali sme sa mierne hádať.
Nepáčilo sa mi že po tom všetkom čo sa stalo sa tu hádame kvôli jednému bozku a kvôli Ianovi, ale už som to jednoducho nedokázal udržať v sebe. Nechcel som to pokašlať ešte viac a tak som sa začal zberať na odchod, no Wendy ma chytila za ruku a tým ma zastavila.
YOU ARE READING
Fateful Holidays - Series 2 [Ian Somerhalder] ✔
Fanfiction„Chceš pravdu? Spýtaj sa Iana!" „Ja sa pýtam teba! S Ianom sa nedá rozprávať. Ide to s ním dolu vodou." „Tak to ma mrzí, ale ja s tým nič nespravím." „Wendy povedz mi to!" „Tak fajn! Rozišli sme sa." ©Tomlinson_Tina