Capitolul 4

141 15 1
                                    

-Bănuiesc că diferența de fus orar face parte din riscurile meseriei tale. Întrebarea mea este de ce trebuie să te odihnești chiar pe canapeaua din sufrageria mea?

-Pentru că am primit o invitație de la fratele tău,ca să vin aici.

Trădătorul ăla! Și ei nu-i suflase nici un apropo de vreo invitație. Se uită cu atenție la Niall,ca sa-și dea seama dacă nu cumva o ia peste picior. Știa că,în asemenea situații,îi apărea o grimasă în colțul gurii,care-l dădea de gol. Dar de data aceasta nu observă nimic la el.

-Zayn nu-i acasă.

-Știu. Ne-am întâlnit în Singapore,la începutul săptămânii. Se uită la ceas,care era un obiect negru si dolofan,fixat la încheietura mâinii lui drepte. Cred că acum a acostat în Golful Malaysiei. Cred că va fi plecat cel puțin o lună.

Părea mult prea încântat de absența fratelui ei,ceea ce-o făcu să se îngrijoreze.

-Atunci chiar ca nu-mi dau seama de ce-ai ținut sa vii în Gavelston tocmai acum.

El se dezveli și se ridică,privind-o în ochi cu o expresie solemnă.

-Mi-am dat seama,dintr-o dată,că am stat departe mult timp,și am simțit o dorință irezistibilă să mă întorc acasă.

Dar, Andreea,din contră,simți dorința irezistibilă să se așeze între ei o distanță de sute de mile. Niall nu era extrăordinar de înalt-avea în jur de un metru optzeci- și nici ea nu era foarte scundă,la un metru saptezeci. Dar el reușea să iradieze atăta magnetism,încât ar fi putut rivaliza cu un uriaș.

Fascinată intr-un mod pervers,ea urmărise parada continuă de adolescente prostuțe care-i cadeau în mreje,întrebându-se cum oare erau în stare să se află lase pradă acestui pericol evident. Cu toate acestea,ea rămăsese imună la toate farmecele lui. Sau măcar așa-i plăcea ei să creadă. Iar astăzi își amintea atat de bine de tărăboiul și de toată atmosfera aceea din trecut...

-Cum poți să afirmi că asta e casa ta,când n-ai trecut pe-aici de când ți-ai terminat liceul?

Yeiiii am postat capitol nou. Da bine poate dupa un car de ani. Promit ca o sa postez mai des

Tomlinson încheiat❤

Admiratorul  secret(Niall Horan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum