Perspectiva lui Niall.
Instictul imi spunea ca fata mea nu va fi usor de cucerit, pentru ca avem deja un trecut comun. Si sunt constient ca ea nu poate privi cu placere zilele acelea, si nici pe mine.
Asa ca adaug pe lista mea numarul 3 si 4: Rezista tentatiei de a o gusta, si, orice s-ar intampla, tine-ti mainile acasa pana ea va fi pregatita. In ritmul asta lista va fi atat de lunga, incat niciodata nu voi fi in stare sa tin cont de absolut tot.
Descui usa cu cheia care mi-a dat-o Zayn, imping usa.
- Somon usor, a spus cand s-a intors. Ca un vanator din Epoca de Piatra, oferea vanatul proaspat femeii sale. Imaginea aceasta salbatica ma zguduit si mi-a intarit instinctele.
- Aa,perfect. Ea a preluat pachetul, l-a desfacut si a mirosit pestele. Am vazut-o pe mama facand asta de sute de ori. Putem sa il frigem pe gratar, ca sa nu incalzim casa.
- Suna grozav. Caldura suplimentara ar fi fost ultimul lucru de care avem nevoie acum. Daca se va lua dupa ultimele ore, inseamna ca vara va fi lunga si fierbinte. Cu ce te pot ajuta?
- Fa focul. Gasesti in garaj carbuni si benzina. A tras un sertar si a scos o cutie cu chibrituri. Si pana se face jarul, eu prepar o salata si pregatesc pestele si porumbul pentru copt.
I-am urmat ordinele indreptandu-ma spre garaj, ca sa caut carbunii.
-Uite ce am ajuns, am mormait in timp ce ridicam sacul si golind jumatate din continut in canistra Wember. M-am transformat intr-un adevarat Mister America Centrala.
Am pus benzina peste carbuni, apoi am aruncat chibritul aprins. Flacarile au izbugnit cu un zgomot brusc spre cer. M-am ferit la timp pentru a nu imi parli sprancenele. Se pare ca am pus prea multa benzina. Am aruncat repede capacul deasupra, ca sa potolesc focul, si imediat am fost inconjurat de un nor de fum. In domeniul bucatariei ar fi trebuit sa devin specialist in efectuarea manevrelor primejdioase.
- Merge bine treaba? a intrebat Andre, varandu-si capul usa.
Am dat capacul la o parte, constatand ca flama se stinsese.
-Totul e perfect.
Am multumit cerului ca fata mea intarziase. Daca ar fi intrat mai devreme ar fi fost martora coborarii mele in infern. Ma intreb daca vocea mi-a sunat normal.
Creazand ca mai capat unele informatii, observand sau chiar amestecandu-ma, m-am indreptat din nou spre casa sa vad ce face Andre in bucatarie. Trei laptuci se scurgeau in strecuratoare, iar Andre taie feliute si cubulete croindu-si drum printr-o gramada de legume.
O privesc facand aceasta munca simpla. Curatatul morcovilor, si faptul ca mi se pare dragalas si incantator. Dar nu as fi spus-o pentru nimic in lume, pentru ca ea ar fi ripostat imediat, ucigandu-ma cu precizia unui adevarat politist neamt.
M-am sprijinit de marginea mesei si o intreb cu o voce neutra:
- Si ce face zilele astea Domnul Alexander Brantner, geniu-la-domiciliu?
Politista merse repede langa chiuveta. Pe piept si gat ia aparut brusc o usoara roseata.
- Nimic care te-ar putea interesa, sunt convinsa. Apuca un cutit de o forma infricosatoare si retezeaza o rosie. Dar de ce ai vrea sa sti?
Imediat a inceput sa devina suspicioasa, desi de-abia am inceput atacul.
- Incerc si eu sa ma port frumos. Nu se procedeaza asa intre doi vechi prieteni, care nu s-au vazut de mult?
- Cred ca da. Deci, asta zici tu ca suntem, doi prieteni vechi?
- Absolut. Hai, lasa-o balta. Cum iti petreci zilele? Privirea mea a cazut pe buzele ei. Dar noptile?
Ea a pornit un atac asupra butoiasului de piper.
- Acum sunt foarte ocupata cu munca mea. Studiez polimerazele si alte enzime ale ADN-ului, adica factorii de crestere care catalizeaza si produc replicarea celulara. Acest domeniu ne ofera mari promisiuni in vindecarea ranilor, dar are implicatii in multe alte aspecte ale medicinei, de la infarctele cardiace si celebrale, pana la arsuri si chirurgie. Adica tot ce inseamna tratarea agresiunilor asupra tesutilor.
Am privit-o cu nedumerire.
- Poate trata si cancerul?
Ea s-a trezit din concentrare, cu ochii stralucitori, care aruncau flacari.
- Daca ai de gand sa-ti bati joc de mine in continuare, n-ai decat sa-ti impachetezi mancarea si hainele mizerabile si sa te intorci de unde ai venit. N-am chef sa mai joc rolul surioarei mici si nici sa te mai suport, pe tine.
- Hei,hei, potoleste-te, am spus dulce, atingandu-i bratul. Piela ei este de o catifelare seducatoare, si am simtit nevoia sa o strang, sa ma umplu cu ea. Si in loc de asta trebuie sa ma apar. De unde ti-a venit ideea ca vreau sa-mi bat joc de tine?
A batut in retragere, insa a spus cu o voce sfarsita:
- Din experienta anilor trecuti, normal. Erai campion in a ma pune la punct.
Si sase superci grasute au cazut victime cutitului ei taios.
- Sa te pun la punct? am clatinat din cap neincrezator. Eu nu tin minte asa ceva. Sigur ca o tachinam uneori. dar o faceam mai mult ca sa ii provoc o reactie. Andre era o pustoaica cuminte isteata, deranjat de isteata si de inteligenta, care permanent avea o replica pregatita. Lupta continua dintre noi reprezenta pentru mine un joc atragator si inofensiv.
Dar se pare ca ea vede lucrurile dintr-o alta perspectiva , pentru ca acuzatia ei e plina de resentimente, aproape amara, comportamentul meu se modifica imediat.
- Jur ca n-am vrut sa te ranesc.
- Ha! si-a rasucit capul cu un gest atat de sfidator, incat o suvita din parul ei blond a lovit-o peste umar. Sunt sigura ca nici macar o data daca sunt sau nu ranita. Pentru tine nu eram decat un copil prostut si stangaci. Ti se pare un joc cinstit nu? Dar vreau sa iti spun ceva, Niall Horan, zilele alea au trecut. Nu mai am de gand sa traiesc pentru amuzamentul tau. A subliniat fiecare cuvant rostit cu lama cutitului.
- Of, n-ai putea sa renunti la jucaria aia putin? Am senzatia ca ma aflu in pericolul de a fi ciopartit ca legumele alea.
Cand a auzit vorbele mele , a privit mizeria pe care o facuse.
-Mama! a mormait dezgustata. Iti dau voie sa razi de mine in ca o data. Cu o grija exagerta a a sezat cutitul pe tais, cu varful spre mine.
Am afisat cea ma cinstita expresie a mea pentru a o convinge.
- N-ai dreptare Andre. Ai sa te convingi cat de mult m-am scimbat.
CFFFFF. Deci am revenit cu un capitol nou si am sa incerc sa postez zilnic. Din pacate in vacanta de craciun nu voi putea posta pentru ca sunt plecata. Oricum sper sa va placa si capitolul asta.
Tomlinson incheiat <3
CITEȘTI
Admiratorul secret(Niall Horan)
FanfictionDeși era prințul fermecat care-i stăpânise imaginația ei de copilă,Andreea Brantner știa că Niall Horan nu va putea fi niciodată al ei. Amintindu-și că, o tachinase întotdeauna din cauză că ea era fata cea mai deșteaptă din oraș,cum ar fi putut ac...