Capitolul 11

41 5 3
                                    

Perspectiva lui Niall.

Andre se spala pe maini fara sa  se grabeasca.

- Ma indoiesc ca voi avea ocazia sa ma conving de acest lucru, in timpul scurtei tale vizite.

Am scrasnit din dinti. Ea are in cotinuare impresia ca ma aflu doar in trecere. Inainte ca sa ii pot explica ea mi-a intis platoul cu file de peste si porumb, infasurate in staniol.

- Ce parere ai, e suficient sa-l las cinci minute pe-o parte?

- Ar trebui sa fie, am zis, ca si cum as fi un expert in materie de bucatarie.

Conversatia noastra ma facut sa ma simt fustrat, pentru ca ne indepartam de la subiect. Dar cel putin imi da senzatia ca mai exista o speranta. Mi-am facut planul ca prajitul pestelui va dura o ora, si cred ca rezultatul acestui experiment constituie un punct de plecare.

Cand am terminat, am intins platoul cu produsul finit. asteptand din partea e un semn de aprobare.

- Miroase minunat si arata extraordinar.

- N-a fost mare lucru, am spus nonsalant, ca si cand as fi facut lucrul acesta dintotdeauna.

La urma urmei, gatitul sa dovedit a fi un lucru destul de simplu.  Candva o prietena mi-a zis ca o femeie nu e-n stare sa reziste unui barbat care ii face mancare.

Ne-am servit si apoi ne-am asezat fata in fata la masuta din bucatarie. Andre isi aranja farfuria si tacamurile, ca si cum prezenta mea ar fi stanjenit-o. Cu siguranta nu e asa doar sunt de-al casei. Am apucat furculita si am inceput sa mananc. Dupa cateva secunde a facut si ea acelasi lucru.

- Eram gata sa-ti propun sa mancam afara, dar dupa zece minute langa foc mi-am schimbat parerea. E o caldura infernala.

- Ai uitat cat de cald e la noi in august.

-Am umblat prim locuri unde era si mai rau, am spus linistit.

Ar fi bine sa ii clarific aceasta perioada din viata mea. Vrea s-o conving ca sunt mai mult decat un inginer ratacitor, ca as fi acceptat orie contract din lume cu conditia sa fie bine platit.

- Da, mi-a spus Zayn c-ai aterizat prin locuri fierbinti.

- Da. Toate astea tin de trecut. Acum am intors foaia.

A dat din cap insa nu prea convinsa.

-Acum, ca m-am intors, tu unde vei plecat.

M-am inecat. Deci ea incearca sa imi dea papucii.

- Mi-am propus sa mai stau aici o vreme.

Ea se joaca cu marginea perinutei pe care statea.

- Odata ce Zayn a plecat pentru cateva saptamani, probabil te-ai simti mai bine in alta parte.

- Mi-am petrecut multa vreme in casa asta. Ma simt nemaipomenit aici. Nu uita ca a fost pentru mine al doilea camin.

- N-am uitat, a zis imbujorandu-se. Numai ca in situatia de fata....

- Ce situatie?  Te ingrijoreaza faptul ca ramanem singuri?

- Bineinteles ca nu Niall. Asta e ridicolul. Oricum nu sunt genul tau.

Vreau sa o contrazic.

- Daca asa stau lucrurile de ce nu poti imparti casa si cu mine cum o faci cu Zayn?

- Nu..

- Haide Andre nu fi copil. Daca ar sti parintii tai ar insista sa stau aici, am intrerupt-o

- Stiu. Spune-mi cam cat ai de gand sa stai?

- Obisnuieste-te Andre, m-am intors aici pentru totodeauna..

Cf.. Da sper sa va placa si acest capitol... Si cine vrea dedicatie sa spuna...

Tomlinson incheiat <3





Admiratorul  secret(Niall Horan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum