Capitolul 7

98 11 5
                                    

M-am încruntat, urmărind-o cum ia buchetul de flori și se îndreaptă spre bucătărie. Ea a făcut această înțeleaptă mișcare ca să scape de eventualele mele întrebări. Și bine a făcut! Pentru că aveam intuiția ca imaginea admiratorului secret era cam cenușie: Graba cu care Andre mi-a dat explicația sunase cam fals. Dar exista o dovadă, și era plauzibil că tipul făcea astfel de gesturi cu regularitate, din moment ce nu se mai obosise să pună o carte de vizită.

- La dracu'! Mi-am lovit palma cu pumnul drept. La gândul că am un rival, mi s-a făcut rău. Dar de ce nu mi-a spus nimic Zayn? Deși nici eu nu i-am dezvăluit toate motivele care m-au adus înapoi în Gavelston. În ciuda bombanelilor lui apropo de încăpățânarea si comportamentul ei, Zayn își proteja sora... Probabil că ar fi încercat să mă potolească chiar și pe mine, dacă ar fi știut că am de gând să-i fur sora.

Poate că situația mea avea o nuanță ușor desuetă, dar m-am întors numai din acest motiv.

Am plecat de lângă balustradă și m-am îndreptat spre sufragerie, reluându-mi locul pe canapa. Stăteam întins, cu ochii în tavanul înalt, și îmi rememoram lunga și întortocheata aventură care m-a adus, până la urmă, în orașul natal.

După ce am călătorit prea mulți ani și am cunoscut multe femei, în situați întâmplătoare, în cele din urmă am înțeles că nici una dintre aceste femei nu au însemnat nimic pentru mine. Și asta penru că le-am ales după un criteriu greșit. Și cu aproape un an în urmă, m-am trezit într-o dimineață cu un sentiment că sunt sătul de această viață. Iar în următoarele luni am încetat să mă mai frământ și să mai rătăcesc.

Am 34 de ani și i-am risipit fără încetare în nenumărate locuri, pe care deja le-am uitat. Acum sunt hotărât să mă liniștesc. Pentru mine liniștea înseamnă o casă, o soție, copii si... Gavelston. Până la sfârșitul vieții mele. Și puteam să-mi îndeplinesc foarte aceste indealuri, poate cu excepția soției...

Mai de mult, am început să analizez ce apreciez cel mai mult la un prieten, deci și la o soție. Frumusețea este trecătoare, la fel ca și dorința. Am nevoie de o femeie cu care să pot discuta și dimineața, la micul dejun, dar și în liniștea nopții. Vreau o femeie inteligentă, care să aibă propriile păreri, și să mă facă atent, atunci când greșesc. O vreau pe Andre.

No ceau! Ce mai faceți? Da am postat după un car de ani. Dap dacă nu v-ați dat seama este povestire din perspectiva lui Niall.

Deci cine vrea dedicație? Nimeni... Chiar nimeni? Ok

Tomlinson încheiat ❤

Admiratorul  secret(Niall Horan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum