Moje ręce były mokre od potu. Stresowałem się. Właśnie miała zacząć się lekcja z Syriuszem, a ani ja, ani Draco nie wiedzieliśmy o co chodziło w naszym filmie. Oczywiście, oglądaliśmy go, ale czy było w nim coś więcej niż Włochy i dwóch zakochanych chłopaków?
Drzwi do klasy otworzyły się i stanął w nich wielce zadowolony nauczyciel mugoloznactwa.
-Ah, przez cały tydzień nie mogłem doczekać się tej lekcji- powiedział z uśmiechem.- Wchodźcie, wchodźcie- popędził nas.
Usiadłem w ławce oddalonej od mojego chłopaka wydawało mi się, że o kilkaset kilometrów. Ten dystans mnie dobijał patrząc na to, jak blisko byliśmy zeszłej nocy... Pokręciłem głową wracając do stresowania się.
-Mam nadzieję, że każdy z was jest gotowy.- W tym momencie Draco odwrócił się do mnie z wyrazem twarzy mówiącym "cholera". Zrobiłem to samo kręcąc głową. Mieliśmy przejebane.- No tak, to może zaczniemy od...- zaczął wodzić wzrokiem po klasie, ale wiedziałem na kim się zatrzyma.- Harry? Draco? Zapraszam was na środek.- Przesunął się lekko dając nam więcej miejsca. Oboje westchnęliśmy ciężko. Szliśmy jak na ścięcie.
Stanąłem przy Draco. Stanąłem i przeszedł mnie dreszcz. Tak bardzo chciałem go złapać za rękę. Albo być milimetr bliżej...
-No więc chłopcy, jaki film wylosowaliście?
-Tamte dni, tamte noce, profesorze.- Powiedziałem szybko.
-O czym był?- Syriusz założył ręce na piersi czekając na naszą odpowiedź, a nasza dwójka wymieniła zrezygnowane spojrzenie. Zaczęliśmy się jąkać.
-Akcja działa się we Włoszech- powiedział Draco.
-W północnych Włoszech.- Poprawiłem go.
-Był tam chłopak imieniem Elio.
-Nastolatek.
-I on...eee...
-Właśnie.
-No tak... I wtedy on i Oliver... No wie Pan...
-Dokładnie tak było.- Zgodziłem się z nieistniejącą wypowiedzią Ślizgona myśląc, że to coś pomoże. Spojrzeliśmy na Syriusza w tym samym momencie, w którym potarł swoją nasadę nosa.
-W ogóle obejrzeliście ten film?- zapytał.
-Oczywiście!- krzyknęliśmy jednocześnie.
-Mhm. Czy może byliście zajęcie innymi rzeczami?- wstał i podszedł do nas. Czułem na sobie spojrzenie całej klasy. Moje i jego policzki oblały się rumieńcem. On wiedział od początku. Teraz miałem wrażenie, że cała klasa również wiedziała.
-Oglądaliśmy film.- Upierał się Draco.
-Do końca?
-Ta...Ja...My...- Syriusz zaśmiał się słysząc tą odpowiedź.
-Klaso. Czy wiecie może, co oznacza zwrot "Netflix and Chill"?
CZYTASZ
Netflix and Chill | Drarry | ZAKOŃCZONE |
FanficSyriusz, nowy nauczyciel mugoloznactwa postanawia zadać uczniom w parach zadanie domowe, które polega na obejrzeniu mugolskiego filmu i opisaniu go na ocenę. Harry i Draco zostają dobrani w parę. Co się stanie podczas oglądania "Tamtych dni, tamtych...