Part 4

570 21 3
                                    

Ashton

Sedl jsem si na školní trávník. Vybral jsem si fajn místo, kde jsem se mohl opřít o sloup a relaxovat. Škola je docela v pohodě a studenti nejsou takový kreténi jak jsem si představoval. Rozhlédl jsem se po pozemku a všiml si nějakýho...indiána?!? jak si zapaluje cigaretu. Super, může se tu kouřit. Né, že bych byl dvakrát velký kuřák ale někdy si zapálit není od věci. Položil jsem si vedle sebe tašku a nadechl se čerstvého vzduchu. Nečekal jsem, že si mě tu nikdo nebude všímat. Vždy když jsem nastoupil na novou školu byl jsem nový a středem pozornosti. Ovšem, že jsem si všiml několika pohledů holek, které ze mne byli úplně naměkko. Ach. Až na jednu...taková průměrná bruneta s čokoládovíma očima. S tou bude zábava...

 Zrovna jsem si říkal, že si taky zapálím a aby to nebylo moc nápadné přeci jen jsem se ohlídl. Můj pohled se střetl s tou brunetkou. Dokázal bych i říci, že si mě sjela pohledem. Zdá se, že ten indián, nebo co je zač, je s ní, když si předávají cigaretu. Slimky. V hlavě jsem se uchechtl a ona svůj pohled odvrátila. No nedej bože abychom na sebe zírali jak ve filmech.

 Začal jsem mít hlad ale jídlo jsem neměl. Cigareta to zachrání. Vytáhl jsem krabičku a jednu cigaretu si dal mezi rty a krabičku schoval. Vytáhl jsem zapalovač, který se mi povedlo rozchodit až napotřetí. Zapálil jsem si, nasál a vydechl kouř. Nikotin se mi dostával do těla a začal zaplňovat ten hlad. Pokrčil jsem si nohu a ruku si o ni opřel, slunce na mě začalo svítit a já na pár sekund zavřel oči.

 Amber

Nakonec jsem pohled radši odvrátila, potom co jsem se na sebe dívali. Dobře, uznávám. Musela jsem si ho prohlédnout....nedalo se. Přijdu si jako puberťačka, která je hotová z nějakého popového zpěváka a najivně si myslí, že se potkají, zamilují se a vezmou. I když jsem se dívala jinam, nedalo se si nevšimnout, že si taky zapálil.

 "Podívej se na něj...přiznej si, že tě to, že kouří vzrušuje. Hlavně se nám tu neudělej, ano?" prohnalo se mi zase hlavou a já zavrčela.

 Ten hlas už není normální. Jsem psychovat. Vážně. Podívala jsem se na Caluma, který právě slimku típl. Povzdychla jsem si a Cal se na mě podíval.

 'Co? Neříkej, že chceš... Skoro už žádný nemám. " řekl mi Cal a já se smíchem zavrtěla hlavou.

 "Ne nechci... Vážně ne, koupím ti nový." řekla jsme mu a on se jenom ušklíbl.

 Ani jsem nevěděla co jsem právě teď chtěla. Podívala jsem se na mobil abych se podívala kolik je ještě času. Na tapetě jsem měla názvy různých kapel... Překvapilo mě, že uběhlo maximálně 10 minut a my měli ještě dost času.

 Položila jsem si ruku na Calovo rameno a bradu si položila na hřbet ruky.

 "Co děláš dneska? " zašeptala jsem a dívala se na něj. Povzdychl si.

 "Přemýšlel jsem, že bych šel s klukama na mýtinu... Můžeš jít taky," natočil na mě hlavu.

 S klukama na mýtinu? To se radši zastřelím. Né, vážně. Mýtina, jak tomu říkali, je jedno hnusný místo za vodárnou... ani bych se nedivila kdyby si tam někdo z nich po kalbě dovedl opilou holku a přefikl ji tam. Vážně to nebylo žádný nádherný místo. Spíše pár grafitů, rozbitá asfaltová cesta a jedno projíždějící auto za dva dny. Jsme si jistá, že jsem tam zahlídla i feťáka.

 "Víš, že to tam nesnáším. Nepodniknem něco spolu? třeba zajít do kina..." pohladila jsem ho po vlasech.

 "Chceš vidět 50 odtínů šedi ale nechceš jít sama? " krátce se zasmál.

"Možná, půjdem? "

"Za krabičku."

"Máš to mít, " usmála jsem se a odtáhla se od něj.

Je mi jasné, že to musí vypadat jako když jsme něco víc než jen přítelé. Opak je pravdou. Říkala jsem, že si sme blízcí. Uznávám, že to musí vypadat dívně no nic v tom není. Oficiální název by měl být jako "přátelé s výhodami" ale oba sme se shodli na tom, že to zní dost hnusně. Je fajn mít někoho komu se můžete svěřit a nebude vás v okamžiku pomlouvat za zády.

Plány na zbytek dne jsem měla a byla jsem spokojená. Postavila jsem se a jen na Cala kývla, že se zase vrátím. Do ruky jsem vzala krabičku od salátu a šla ke koši, no ten byl plný. Ohlédla jsem se po jiném, který vypadal prázdně. Šla jsem k němu a u toho překračovala spící studenty. Vyhodila jsem plastovou krabičku, které měla v sobě tak polovinu obsahu do koše a ruce si otřela do kalhot. Měla jsem v plánu jít zase zpět ke Calovi, no noha se mi zahákla o popruh od něčí tašky a já hodila takovou držku, že si to neumíte představit. Pád jsem zmírnila ruka.

"Kurva, uklízej si to pořádně!" zaklela jsem a zvedla se.

Nohu jsem vymotala z popruhu a oprášila jsem se. Podívala jsem na své triko, které bylo celé od hlíny. Čekali mě ještě tak další 3 vyučovací hodiny. Super.

"Máš se dívat pod nohy," ozvalo se nezáživně.

Ten hlas. Ne ne ne. Poznala jsem ho... Irwin. Podívala jsem se na něj a on si jen popruh dal blíž k sobě a dál si v klidu kouřil cigaretu. Prohrábl si rukou ty své jemně kudrnaté vlasy. Zase se na něj dívám. Možná dokonce i zírám. Čím víc mě nenávidí tím víc mě přitahuje. Odběhla jsem ke Calumovi a tentokrát si dávala pozor kam šlapu.

"Jdu se převlíct vem mi pak bágl," řekla jsem mu a ještě mu ukázala svoje triko.

Cal pouze kývnul a já rychlejším krokem šla ke své skříňce. Vyhrabala jsem z ní tělocvik a hledala triko. Našla jsem pouze tílko, které jsem si nakonec vzala do ruky a zabouchla skříňku. Došla jsem na holčičí záchody kde jsem si vyměnila triko za tílko a ještě se trochu upravila v zrcadle. Né, že by mi moc záleželo na tom jak vypadám...ale aby mi čouhala podprsenka? To nemám zapotřebí.

Vyšla jsem ze záchodů a hned jsem uviděla Cala jak drží můj batoh. Pousmála jsem se a vzala si ho od něj. Je snad jediná osoba, na kterou se mohu spolehnout. Cal se na mě podíval mezi tím co jsem si zandávala triko do batohu.

"Dlouho jsem tě neviděl v tílku," oznámil mi Calum a já se narovnala.

"A taky dlouho neuvidíš...a nekoukej mi do výstřihu, " zamumlala jsem mu nazpět a narovnala se.

Krátce se zasmál a rozešli jsem se na hodinu. Někdy vážně zapomínám, že je Cal starší... Právě jsem měla chemii a on angličtinu, což znamenalo, že já musela jít skoro až do sklepa, kde mám třídu a on zase o několi pater víš. Zašli jsme za roh.

"Krabičku chceš před kinem a nebo až potom?"

"Před kinem," podíval se na mě a možná i níž.

"Fajn, a nekoukej mi do výstřihu úchyláku," zasmála jsem se a dala mu facku.

Chvíli sme se ještě bavili. Dívala jsem se jestli někdo nejde. Nakonec zrovna v mé nepozornosti někdo šel.

Ashton

Měl jsem zrovna chemii a dostalo se mi, že učebna je někde u sklepa či co. Venku bylo příjemně a já mám bejt někde ve sklepě jako podivín? Ne, díky. Pro mou smůlu mě chemie záhadně bavila takže jsem to bral. Zdálo se, že tu jsem jediný a ptal jsem se sám sebe jestli jsem správně. Došel jsem na konec chodby a někoho slyšel. Podíval jsem se vedle sebe a zřejmě jsem někoho vyrušil při orgii. Uběhlo pár vteřin a mě hned docvaklo kdo to byl. Indián a brunetka. Alespoň TO bude zábavnější....

- poznámka autora-

Omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala žádnou část. Nebyl čas...skoro každej den sme psali písemku a možná i dvě ale to vás nezajímá. Děkuju vám, že vás moje amatérské dílo baví a dál ho čtete. Zanechte koment a vote. <3

Can't turn back/Ashton Irwin/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat