Ashton
Seděl jsem na autobusové zastávce a přemýšlel, nebo se alespoň pokoušel přemýšlet. Vlastně ani skoro nebylo o čem. Podíval jsem se na stařenku, která akorát přišla a já si nasadil kapucu. Sám jsem viděl jak se babička začala třást strachy, že ji okradu. To bych neudělal. Udělala drobný krůček ode mě. Já se jenom ušklíbl a lokty se opřel o svá kolena. Z kapsy jsem si vytáhl novou, ještě stále zabalenou, krabičku cigaret a podíval se na ni. Sáhl jsem do druhé kapsy abych nahmatal zapalovač... a ten tam nebyl. Zkusil jsem i druhou kapsu i kapsy u kalhot a ani tam nebyl. Někde jsem ho vytrousil, znovu.
"To ti je podobný Ashtone," pomyslel jsem si a povzdychl si.
Nedivil bych se, kdyby si ta stará babička myslela, že hledám nůž abych ji zabil. Pche. Já nikdy. Bez ironie. Začal jsem civět na krabičku jako kdybych doufal, že zničehonic by se jedna cigareta v mích prstech zapálila.
Koutkem oka jsem zahlédl nějaké dvě osoby. Vypadali jako zfetovaný, asi na marihuaně. A ještě se objali, mám dojem, že opravdu na něčem jedou. Po chvíli se 'rozešli' a dívka šla směrem ke mě...nebo alespoň k zastávce. Ano, nakonec jsem rozeznal, že to byla holka a kluk. Věřte, že zepředu jsem hned poznal, že to je holka. I ze zadu, měla pěknej zadek, to musím uznat...ale o tom někdy příště.
Akorát jsem se nad tím vším zakřenil a dál zíral na krabičku. Začal jsem pomalu sundávat igelit z krabičky a uslyšel jsem skřípání brzd. Autobus zastavil. Ta babička se snad i rozeběhla domnitř aby zmizela. Když autobus odjel, po pár sekundách jsem ucítil něčí přítomnost a lehké zhoupnutí lavičky. Uviděl jsem hubený, musím říct, že pěkný nohy. Dívka si přisedla vedle mne. Docela mě štvalo, že jsme ji neviděl do tváře. Byla tam sice lampa ale nesvítila dvakrát dobře. Zahlédl jsem malé světélko z cigarety, kterou ta dívka držela. Byla to slimka. Moment, slimka. Tak buď by to byla opravdu velká náhoda a nebo je to opravdu brunetka ze školy. Nemohu se podívat, to by vypadalo dost divně a trapně. Otevřel a nakoukl jsem do krabičky jako kdybych si potřeboval překontrolovat počet cigaret.
"Nemáš zapalovač?" zeptal jsem se do toho ticha a doufal jsem, že mi dívka odpoví.
"To bylo na mě?" ozvalo se a já si byl hned jistý.
Ten hlas jsem poznal, protože to byl jeden z prvních hlasu, který jsme ve škole slyšel. Brunetka. Uznávám, že to pronesla jako kdybych ji položil ohromě složitou otázku. Teď jsem si byl víc jak na 90% jistý, že je to ona.
"Ne, mluvil jsem na ten nechutnej odpaďák vedle lampy..." oznámil jsem ji a narovnal jsem se. Ještě jsem si promnul kolena.
"Haha strašně vtipný. Na," Zahrábla do mikiny a vytáhla zapalovač. Vajg od slimky hodila na zem a udupla.
Natáhl jsem ruku s tím, že si zapalovač vezmu ale ona ucukla. Mrcha jedna. Naklonila se a podívala se na krabičku s cigaretama, na MOJI KRABIČKU! Nebo to taky vypadalo, jako když se mi kouká mezi nohy ale já přece nejsem žádnej úchyl tak to nechme být...
"Pujčím zapalovač, když mi jednu cigaretu dáš," řekla to jako samozřejmost.
Já jsem přece hodná bytost a tak jsem se jenom krátce zasmál a jednu cigaretu vyndal a dal ji směrem k ní.
"Na," vzala si cigaretu a do ruky mi vložila zapalovač.Amber
Říkala jsem si jestli mě poznal...možná jo a nebo taky ne. Vážně nevím. Cigaretu jsem si vložila mezi prsty a podala mu zapalovač. Snažila jsem se dotknout jeho ruky co nejvíc ale na druhou stranu taky co nejmíň. Bože. Měl poměrně hebké ruce. Ne, ne, ne! Ať se ten ďáblík jenom opováží něco říct!
Dívala jsem se na něj, vypadal tak...tak jinak. V dobrém, asi. Vložil si cigaretu do úst a jednou rukou si ji zakryl aby mu plamínek neodfoukl vítr a zapálil si.
"Dfíky," zamumla s cigaretou mezi rty a popotáhl si, s tím mi vrátil zapalovač.
Já jen kývla abych dala najevo 'není zač' a taky jsem si zapálila. Zapalovač jsem si vložila do kapsy a popotáhla si. Tenhle nikotin chutná tak nějak zvláštně, dobře zvláštně.
"Vím, že jsi mě poznala. Jinak by jsi si sem nesedla, co?" promluvil a já zůstala nehybně sedět. Takže mě poznal. Co odpovědět? Doslova jsme se do tebe zabouchla a chci tě do postele...Anooo to mu řeknu.-poznámka autora-
Ani nevím co říct. Jednoduše... hoďte VOTE a KOMENT. <3
ČTEŠ
Can't turn back/Ashton Irwin/CZ
FanfictionFriend s výhodami, cigareta v ruce a nový nevázaný student.