Part 5

464 17 1
                                    

Amber

Od doby co mě viděl Irwin s Calem u učebny chemie... jsem se Irwinovi vyhýbala co nejvíc to šlo. Je pravda, že na hodině chemie to bylo neuvěřitelně těžký a hlavně, když je tak neuvěřitelnej. Pokaždé co se naše pohledy střetly, se na mě tak zvláštně podíval... Nevím jak to popsat, trochu pobavený ale zaujatý a celkově zvláštní. Nechtěla jsem na to radši myslet.

Končila jsem druhou hodinou chemie, což znamenalo, že bylo tak půl třetí. Cal bohužel končil až za hodinu a mě se na něj nechtělo čekat. Zbalila jsem si věci do batohu a se zamknutím skříňky jsem vyšla ze školy a oddychla si. Konečně pryč z toho blázince. Přemýšlela jsem, zda mám jít rovnou domů a nebo si jít něco koupit. SLIMKY! Vzpomněla jsem si a kývla. Rozešla jsem se směrem ke krámu a prošmatala jsem si kapsy. Jak by se mi teď hodilo lízátko, které nemám. Přeci jen jsem našla alespoň bonbon, u kterého jsem si na 100% jistá, že jsme ho už vyprala v pračce.

"Alespoň něco," zamumlala jsem pro sebe a bonbon rozdělala a dala si ho do pusy.

Musím uznat, že až tak špatnej není. Trochu prášku a aviváže mi nijak neuškodí. Snad. Papírek jsem vyhodila do koše a obešla jednoho bezdomovce, který spal na lavičce. Došla jsem do krámu a otevřela ty děsně těžký skleněný dveře. Že mi to dalo. Procházela jsem výlohy a nakonec si vzala suchou housky a ještě před zaplacením jsem nezapomněla koupit ty slimky. Při odchodu jsem rozkousala bonbon abych se mohla pustit do té obyčejné housky. Kousla jsem si a s krabičkou cigaret si klidně vykračovala domů.

Když jsem došla před dům, housku jsem měla snězenou a cigarety jsem trochu namačkala z poloviny do kapsy a zakryla je svetrem. Nejsem si jistá, či máma ví, že někdy kouřím a kdyby ne...problém je v tom, že nikdy nevím zda doma je a nebo ne. A nechci vědět jakby reagovala kdyby to zjistila. V hale jsem skopla boty a šla jsme omrknout kuchyni. Potichu jsem se odšourala do kuchyně a nikde nikdo.

"Fajn, dům je čistej," zašeptala jsem a zbalila krabici pomerančového džusu.

Vyběhla jsem schody do druhého patra a málem zakopla o koberec. Batoh jsem položila na svou postel a vběhla jsem do koupelny. Můj pohled se obrátil na zrcadlo a já se na sebe podívala, s povzdychem a myšlenkou jak jsem mohla takto chodit po škole. Dobrý bože tak mě viděl i Irwin...super. Cukl mi nad tím koutek a pustila jsem si hudbu. Svlékla jsem si triko a kalhoty, chvíli jsem se na sebe dívala. Nemám zdání proč a pak si sundala prádlo a vlezla si do sprchy. Čertík na mém rameni se zase objevil.

" Huuu, teď si představ, jak se k tobě Irwin přidá... Rukou ti přejde po holích zádech a..." to už jsme nemohla vydržet a pustila na sebe studenou vodu. A dost!

Po vysprchování jsem nasupeně vylezla ze sprchy a více se zkulturnila. Přeci jen půjdu ještě mezi lidi.

*o tři nezajímavé hodiny strávené nic neděláním později*

S Calumem jsme už došli do města. Nechtěli jsme jít do kina jako do kina ale do kina do obchoďáku.

"A něco tu pro tebe mám," podívala jsme se s úsmevem na Cala a vyndala krabičku cigaret.

"Málem bych zapomněl...díky" zasmál se Cal a vzal si ji ode mne.

Podívala jsem se před sebe a v hlavě jsem si navrhla mapku cesty kudy půjdeme. Ještě to chvíle byla a tak jsem se na Cala podívala a zamrkala jsem.

"Cale..?" zašeptala jsem a dívala se na něj jako malé štěně.

On věděl co po něm chci...má mě okouknutou.

"Kdy si koupíš svoje? " nejdříve si povzdychl a potom se zasmál a jednu slimku vyndal a poté zapalovač.

"To ještě nevím...asi nikdy," zasmála jsem se tomu a slimku, kterou vyndal jsem si vzala a vložila mezi rty.

"Ti koupím k narozeninám."

"Ty mám až za dlouho...smůla"

"Klidně zařídím aby byli co nejdříve," zasmál se a rožnul zapalovač.

Zapálil mi cigaretu a já si potáhla a vydechla kouř. To jsem potřebovala. Polkla jsem pár slin a výrazněji se mi dostavila chuť nikotinu. Cigaretu jsem přendala Calovi a ten si taky popotáhl a vyfoukl kouř. Vítr se rozhodl zafoukat na špatnou stranu a jemu se kouř vrátil do obličeje. Calum se rozkašlal a já se začala smát a vzala jsem si od něj cigaretu zpět.

"Copak?" zahihňala jsem se.

"No hahaha se směj," vydal ze sebe s kašlem ale poznala jsme v jeho hlase pobavený ton.

"Budu," usmála jsem se a znovu si popotáhla.

Cigaretu sme si přendávali až dokud nedošla. Vajgl sem udupla na zem a odkašlala si, do pusy jsme si dala žvýkačku, kterou jsem se vybavil az domova a vešli sme do obchoďáku a poté do kina. Koupili jsme si lístky a popcorn a šli si sednout do sálu.

-poznámka autora-

Omlouvám se, že další kapitola dlouho nevycházela ale sotva jsem se dostala na počítač. Velice se omlouvám a tak dneska SNAD vydám dvě části. (Y) Děkuju, že moji práci čtete a dejte koment a vote <3 ( Tenhle part je takovej oddechovej. )

Can't turn back/Ashton Irwin/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat