Part 9

409 20 3
                                    

Amber
Doma už byla přichystaná večeře ale já neměla ani hlad. Rovnou jsem zamířila k sobě do pokoje a papírek s okem jsem připnula na nástěnku. Zkoumala jsem ho asi tak 5minut. Jenom jsem před nástěnkou tak stála a dívala se na malý papírek. Vážně nejsem v pořádku. Stáhla jsem si úzké jeany a cítil jsem jak se mi nohy uvolnily. Sunda jsem si ponožky a tílko a nechala věci na jedné hromádce. Zůstala jsem ve spodním prádle a akorát jsme na sebe hodila dlouhý svetr se spadlým ramenem. Usedla jsem na postel za notebook, který jsem otevřela a zapnula. Pokrčila jsem nohu, na kterou jsem si položila ruku a na ni hlavu. Můj pohled přelítl přes celý můj pokoj a zabloudil k mobilu. Mobil jsem vzala do ruky abych akoráde zjistila, že žádnou smsku a ani zprávu nemám.
Notebook se konečně rozhodl ukázat mi plochu. Projela jsem pár blogů co jsem nepravidelně sledovala, youtube a twitter. Na instagram se podívam před spaním na mobilu. Zůstala jsem na facebooku, kde mi už hned psal Cal jak jsem došla domů a podobný sračky. Když mne přestávalo bavit odepisovat, tak i Cal to poznal a začal mi volat na skypu. Já to ovšem jako poslušná kamarádka zvedla a on hned začal vykládat...
"Proč neodepisuješ?"
"Jsi v pohodě?"
"Někdo tě přepad?!"
"Nebo jsi snad dostala zaracha?"
"Notak kočko, odpověz."
jenom jsem si povzdychla a zavrtěla nad ním hlavou.
"Neměla jsem náladu na odepsání, jsem v pohodě a nikdo mě nepřepadl," zasmála jsem se tomu.
"A zaracha jsem nedostala...teda zatím ne."
"Hele, jestli budeš mít zaracha...tak si mě nepřej!" řekl pobaveně Calum a já uslyšela ťukání porcelánu. Odnášel od sebe nádobí.
"Zase děláš velkej úklid?" zeptla jsem se ho se smíchem.
"Hele, jo."
"Tak nezapomeň na své prádlo pod postelí," řekla jsem a zaháněla smích. Moc mi to nešlo.
"Já tam žádný...okey fajn, jak to víš?" zeptal se podezíravě a přísahám, že se i zamračeně podíval na obrazovku notebooku, přestože nemáme zapnutou webku.
"Ále...hádám." rozesmála jsem se.
 Byla jsem u něj v pokoji už tolikrát, že to ani na rukách nespočítám. Vím kde má věci, o kterých ani on sám nemá páru a moc dobře vím, že má v šuplíku u postele kondomy a potom ještě ve skříni pod kalhotama. Jsem si jistá, že on si myslí, že to nikdo neví...ale je mi jasné, že i jeho máma ví kde je má.
Seděla jsem na posteli se zavřenýma očima a čekala až ten mamlas přijde. Přemýšlela jsem o tom, co se dělo na zastávce a snažila se zazdít toho čertíka v mé hlavě, který vidí Irwina jako sexy zajíčka z časopisu PlayBoy.
Uslyšela jsem vrzání židle a tlumený výdech.
"Jsem tady," řekl Calum, který se podle všeho kroutil na židli a pak usoudil, že bude lepší si lehnout na postel.
"Jojo...slyšela jsem tě," zamumla jsem spíše do své ruky, o kterou jsem se opírala.
"Ty tam spíš," zasmál se.
"Ne, nespím," otevřela jsem oči a zapnula webku a tím donutila i jeho aby si zapl tu svojí.
Můj pohled dopadl na Caluma bez trika, pouze v trenkách si právě lehal do postele a pod hlavu si dal ruku. Musím uznat, že je na Calovi vidět, že posiluje a narozdíl od jiných kuřáků není vychrtlej až na kost. Viděla jsem jeho tetování. Ano, Cal má tetování. Na hrudníku má římské číslice a peříčko. Mně to peříčko přijde roztomilé. Cal nesnáší, když to říkám.
"Zase seš polonahej? Už jsem ti říkala, že tím mě do postele nedostaneš a navíc...co by jsi asi dělal ty kdybych se tu jenom tak válela ve spodním prádle?" Mě je jasné co by dělal...
Jenom se zasmál a já viděla jak mu to v hlavě šrotuje.
"Hele, já tě do postele dostat nechci. Ty mi do ní lezeš i dobrovolně, to zaprvé," řekl se smíchem a mě nezbějvalo nic jiného než souhlasit.
"...a za druhé, mě by to vůbec nevadilo. Jenom tobě to vadí."
"Ovšem že mi to vadí a navíc, kdyby nás někdo viděl tak to vypadá jako když děláme takovej ten sex přes webkameru tak ticho," smála jsem se a nakonec jsem sebou praštila.
Ležela jsem na boku a objímala si kolena a dívala se na Caluma. Budu takhle někdy skypovat s Irwinem? Má vůbec webku? Proč by neměl...to jsou úvahy Amber.

Calum
Smál jsem se. Jako vždycky. Pokud si myslíte, že otálím kvůli tomu, že jsem s Am jen kámoš...Ne ne. Nejde o to, že je o rok mladší jak já. Když sme se spřátelili a já už ani nevím jak, je to jako když se známe odjakživa. Přiznávám, že jsem to na ni dříve zkoušel a i ona semnou flirtovala. To poznám. Ale nikam sme to nedotáhli...až na tak zvané přátele s výhodami. Fuj, to zní hnusně. Neříkám, že když jsem já u ní a nebo ona u mně tak se spolu nemazlíme nebo tak. Na nic nedošlo a ani nedojde. I když nic neslibuju.
Podíval jsem se na ni a zasmál jsem se. Vypadala strašně cute.
"Dostal jsem chuť na cigáro..."
"Nech toho, nebo budu mít taky" jako vždycky.
"Běž ven ne?" zeptala se mě.
"Těžko, naši jsou doma a i když to vědí, tak mám zakázáno kouřit v okolí domu na pět metrů," zasmál jsem se, přestože to byla krutá pravda.
"Chudáčku. Jdi radši spát, já jdu taky," řekla mi a zaklapla svůj notebook a já i ten svůj.
Snaži jsem se zahnat chuť tím, že jsem se napil a myslel na něco k jídlu až jsem z toho usnul...

Can't turn back/Ashton Irwin/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat