A pokolban😈👻👞(2)

356 23 0
                                    

Nem teljesen tudom mi történt miuttán átléptem az ajtón, de be volt csukva szemem ezért kinyitottam aztán rögtön elékaptam a kezem mert a fényes volt a szememnek aztán lassan hozzá szokott és felkeltem a földről, ahol úgynézki eddig feküdtem. Körül néztem az épületek az ég és minden vörös fekete árnyalatban pompázott az égen egy pentagram láttható egy táblán ez volt olvasható üdv a pokolba. Wow ilyen a pokol hát mit nem mondjak másra számítottam, de kellemesen csalódtam ez minden képzeletem felül múlja ez ez... csodálatos. Ez lesz az otthonom mostantól, de aszem találnom kell egy helyett ahol meg húzhatom magam. Elindultam az utcán és fura lények láttam minden fele ekkor megpillantottam egy pocsoját és megnéztem a tükör képem oh a kinézetem meg változott már nem igazán hasonlított emberhez (démon kinézeted) így nézek ki nagyon tetszik az új kinézetem. Aztán tovább indultam az utcán amikor egy plakáton akadt meg a szemem ami egy hotelt hirdetett. Közelebbről is megnéztem Happy Hotel hm... érdekes, de legalább lesz szállásom mondjuk elég színes a plakát nem illik bele a pokolba. Vajon milyen lehet majd kiderül amint oda értem, de vajon mivel kell fizetni a pokolba és mi mind milyen lények vagyunk, még sok kérdésem van remélem mindenre választ kapok a hotelbe. Egyszer csak egy hang zavart bele a gondolataimba recsekő dudolást lehetett hallani, ami rádióra emlékeztettet. Elindultam a hang irányába nem kellett sokat mennem egy utcával arrébb megpillantottam egy vörös hajú lényt a fején a hajából két szarvas fül és két fekete szarvas szarv található a haja alja és a füle teteje fekete egy bordó piros csikós zakó a kezén kettő fekete piros kesztyű, piros fekete kereszt mintás ing, nagyon sötét barna nadrág piros aljjal, volt egy fekete csokor nyakendője meg egy fekete keretes vörös bordó piros árnyalatos üveges monoklija, egy vörös, piros, bíbor és fekete színű bottal a kezébe, ami egy mikrofonra emlékeztett azt utolsó ruha darab pedig egy fekete lakcipő amit biztos láttam valahol, de az most nem ugrik be a bőre szürke az arcán egy soha el nem tünő mosoly van. Én tátott szájjal bámultam mert jól nézet ki az öltöztetett és a cipője meg ismerős talán az ő cipőjét láttam mielőtt meghaltam, ámbár nem hiszem. A lény engem nézet a piros szemivel mosolygás közben látthatóváváltak a sárga fogai és közeledett felém én ezt lassan érzékeltem ezért elkeztem hátrálni, de a fura szerzet elment előttem. Nagy kő esett le a szívemből, hogy nem hozzám közeledett, hanem csak elment előttem. Sóhajtottam egyett ekkor pillantottam meg az előttem lévő szóról lapott, amit a biztos, hogy az alak hagyott el Happy Hotel oh tehát ő ezt elhagyta talán vissza kéne adnom neki, de mégis, hogy találjam meg talán közé van a hotelhez lehet ott megtalálom, de előbb találjuk meg azt. Egy piac szerűségre kerültem ahol egy elhagyatott bodét láttam, ahol egy bicskát és egy kést talátam ezek furcsán fényletek a kleptomániás hajlamaim gyorsan be kapcsoltak és elvettem a kétt eszközt ez az egész senkinek sem tünt fel. Nagy tömeg volt én megpróbáltam senkit sem fellökni ekkor megláttam azt a lényt engem nézet én megdermedtem nem bírtam mozdulni földbe gyökerezet a lábam. Aztán elsétált egy irányba én szépen lassan követtem, de mielőtt elértem volna eltünt a szemem elől. Kijuttotam a tömegből arra eszméletét rá, hogy valahogy a hotel elékerültem. Az már mindegy, hogy hogy csak az érdekelt, hogy sikeresen ide keveredtem és végre itt vagyok. Elindultam az ajtóhoz és meg fogtam a kilincset aztán beléptem az elő csarnokban.

Fekete lakcipő👞 (Alasztor X Reader)Where stories live. Discover now