Kumsalcığımızın ağızdan bir bölümAras abi o kadar sakindi ki bir an kesin tamam der diye düşünmeden edemedim
"Ya kimmiş o kız anne "
" Şükran'ı tanırsın oğlu var Can diye "
" Evet tanıyorum "
" Hah işte biz Şükran'ın kızı Esma'ya baktık bayağı da sevdik , kız babası ile konuşsun bize bi haber verecekler "
" Baktık derken kimle gittin bakmaya anne "
Yo abi ya o kadar şeyin içinde kiminle bakmaya gittiğine mi takıldı şimdi bu
"Gülçin,ben , kumsal ve Su bakmaya gittik kıza "
" Anladım sen sevdin yani kızı öyle mi anne?" Allah'ım çok olumlu konuşuyor sesi falan da değişmedi evet mi diyecek aceba ?
" Evet çok sevdim kızı "
" Su , kumsal peki siz sevdiniz mi ?"Su ile göz göze geldik
Bizim sevip sevmememizi ne yapacaktı ki kızla kendi evlenecekti bizim sevip sevmememiz ne fark ederdi ?" Valla abi ben açık konuşayım hiç sevmedim , annemlerin gözüne girmek için çok klişe şeyler yaptı "
Başını olumlu anlamda salladı Aras abiciğim.
" Peki sen sevdin mi kumsal ?"Su benden önce davranarak "Ne sevmesi abi kumsal da benle aynı fikirde , demi kanki?"
Aras güldü "Su abicim sana değil kumsala sordum sevdin mi diye"Gözleri benim gözlerimle birleşti cevap bekliyordu benden
" Şey aslına bakılırsa bende pek sevmedim Esma'yı " demekle yetindim.Aras abi annesine dönerek "Anne sen kızı beğenmişsin ama ben istemiyorum hem belli ki sizin gözden kaçırdığınız bir şeyler olmalı. kızlar bunu yakalamış ve sevmemişler "
" Ama oğlum "
" Anne istemiyorum hem benim sevdiğim var "Ohaaaa Aras abinin sevdiği mi varmış ?
Vay vay seni yere bakan yürek yakan.
" kim o kız, abi bak benim anlaşa bileceğim bir yenge mi ?"
Aras güldü "Aşırı iyi anlaşırsınız "
" Oğlum sen ciddisin demi "
" Ciddiyim anne! Sen hiç bana kız bakmakla uğraşıp yorulma "
Tam Sezin teyze yeniden konuşacaktı ki Arasın babası Ömer amca konuşu verdi
"Sezin rahat bırak oğlanı , kız felan da bakma , kimi istiyorsa gönlü kimdeyse onunla evlensin , yeri ve zamanı geldiğinde gelinimizi alır gelir. "" Valla çok idealist bir babasın Ömer amca." boş boş konuştu yine benim sevgili abicim.
" Haytaya bak sen kötü baba mıyım ben?" ya canım babam kıskandımı acep.
" Aman baba oğlunu boş konuşması bir kere Ömer amca da sen de süper babasınız "
Abimin güldüğünü duydum "Yağcıya bak sen nasıl da yağ yakıyor "
"Hiçte bile "
" Kesin öyledir kumsal kesin "
Benimle dalga geçer gibi konuşuyordu
Tam ağzının payını verecektim kiBizim bahçeye giren Selin'i gördüm
"Selam millet "
Herkes selam vermişti" hayırdır kanka hangi rüzgar attı seni buraya "
"Kanka yarın düğün var ya , giyecek bir şeyler ayarlayalım diye geldi"
"Kimin düğünü?" Soru Su dan gelmişti
"Meral teyzenin kızı evleniyor ya , az önce beni aradı sadıcı yokmuş benden rica etti yanına 2 kişi daha bul gel yarın diye , bende tamam dedim "
"Ay o 2 kişi kumsal ve ben oluyorum demi ? Kanka şu an çok mutluyum, ilk defa sadıç olacağım"
Su'nun bu haline hepimiz gülmüştük
"Ama ne var ya ilk defa sadıç olacağım , bırakında biraz sevineyim "
" Neyse işte bizim güzel bir şeyler ayarlayıp giymemiz lazım sadıç olarak az ihtişamlı olalım ." Selin'in bu hatırlatması ile ona baktım.
"Bende elbise çok buyurun bakalım " dedim.
" Aaa durun benim elbiseleri de alıp geliyorum " Su bahçeden çıkarken tamamlamıştı cümlesini
Su geldikten sonra bize en uygun elbiseyi seçmiştik
💫
"Yarın sabah burdayım, sakın geç kalmayın " selin giderken son cümlesini de kurmuştu.
Sezin teyzeler de gittikten sonra kendi köşeme yani odama çekilmiştim.Aklımda çok deli sorular vardı.
"Aceba Aras abinin sevdiği kız kimdi ?"
"Kesin göz alıcı bir kızdır sonuçta kos koca şirket sahibi "
"Of of benim bu sorulara acilen cevap bulmam lazım yoksa uyuyamam ki "
Yine bir bölümün daha sonuna geldik
Pamuk eller oy butonuna 😂
İşte gönlünüzden ne koparsa artık
Şu an kendimi dileniyor gibi hissediyorum
Neyse zorlama yok beğendiyseniz bi oyunuzu ve bir yorumunuzu alırım
Not: sizleri çok seviyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu kızı
RomanceAras , en yakın arkadaşının kız kardeşine yani komşusunun kızına aşık olursa ne olur ? Arasın aşkı her şeye kadir gelip tüm zorlukları aşmasına yardım edecek mi ? Arasın kumsala duyduğu sonsuz aşkı kumsalın kalbini feth etmeye yetecek mi ? İşte bu s...