kız isteme

142 6 5
                                    

Saçma bir şekilde oğuzla selin çok iyi anlaşmıştı hatta inanır mısınız bilmem ama oğuz komiklikleri ile selini güldürmeyi başarmıştı . Evet bu duruma mutlu olmuştum çünkü selinin üzerindeki kara bulutlar dagalisti . Sabah gülmeye halı olmayan kız şimdi gülmekten ölecekti . Bı ara selinle göz göze geldik "Ya Kumsal sana şu an çok kızıyorum niye daha önce tanıştırmadın ki bizi " diye ufak bir sitem etmişti . Ben de bilmem hiç düşünmedim bu kadar iyi anlaşacağınızı diye cevap vermiştim . Sonrasında ise tekrardan Oğuzla konuşmaya devam etmişti . Hatta bir ara oğuz numarasını falan istemişti o da hiç çekinmeden vermişti . Arasla biz de bu olanları film izler gibi izlemiştik .  Biraz zaman geçtikten sonra Arasın onları yalnız bırakmak için bana hadi biz kalkalım  demesiyle onları yalnız bırakmıştık .

Elbette içinden kankamı tek bırakmak istememiştim ama selin bizim kalkmamıza sevinmiş gibi göründüğü için ses etmemiştim .

Arasla biraz AVM'yi gezdikten sonra annemden gelen telefon üzerine eve gitmem gerekti . Tabi beyfendi centilmenlik yaparak beni eve bırakmak istedi ben de kabul ettim sonuçta aynı yere gidiyorduk boş yere taksiye para vermek istemedim .

Yol boyunca nerdeyse hiç konuşmamıştık ama gözlerini üzerinde hissediyordum . Bense ona bakma girişiminde bulunmadım sadece yolu izledim . Yarım saatlik bir yolculuktan sonra eve gelebilmiştik . Tam arabadan ineceğim sırada Aras beklemediğim bir cümle kurdu "kendine iyi bak güzelim "
Bana güzelim demişti inana biliyor musunuz bana güzelim dedi . Babam dışında bana güzelim diyen ilk erkekti . Bozuntuya vermeden "sende kendine iyi bak " diyip arabadan indim ve koşar adımlarla eve girdim .

Tabi beni böyle heyecanlı gören annem soru yağmuruna tuttu ama ufak yalanlar atarak odama geçtim .

Yaklaşık 15 dakika sonra annem odama gelip canımı acayip sıkacak şeyi demişti . Annem odamadan çıkalı 2-3 dakika olmuştu ama hâlâ dedikleri kafamın içinde yankılanıyordu "kalk hazırlan akşam seni istemeye gelecekler " demişti . Aklınız alabiliyor mu? Beni istemeye geleceklermiş . Kim olduğunu bile bilmiyordum ayrıca Arasın ne tepki vereceğini de bilmiyordum . Şimdi ben nasıl diyecektim ona bunları ? Gidip ya Aras akşam beni isteyecekler mı diyecektim? Tabi ki hayır böyle diyemezdim aceba hiç bahsetmesem mı ki bu konudan . Yok yok başkasından duyarsa daha kötü olurdu ama ben nasıl diyecektim . Telefonuma gelen bildirimle yanımda duran telefonu elime aldım

Aras
Annenin seni bu kadar acele eve çağırmasının sebebi neymiş ?

Ah ben şimdi nasıl diyeyim sana bunu

Kumsal
Sana bir şey diyeceğim ama sakin ol tamam mı ?

Önce yazıyor yazısı belirdi sonra çevrimiçi yazısı ardından da sohbetten ayrıldı

Gözlerimi kapatıp başımı yatağın başlığına yasladım

Aceba Aras ciddi ciddi beni seviyor muydu ? Şimdi ona beni istemeye gelecekler desem üzülür müydü? Bilmiyorum ,bilemiyorum .
Telefonumun titremesiyle gözlerimi açtım ardından başımı kaldırıp telefona baktım 

Bilin bakalım kim arıyor ? Tabi ki Aras .

Telefonu açıp Arasın konuşmasını bekledim tabi geç kaldı o da .
"Evet dinliyorum sizi Kumsal hanım neymiş söyleyeceğiniz ve sakin kalmamı gerektiren şey ?"

"Iıı şey ... Ya aslında ben şey diyecektim "

" Lafı dolandırma da söyle ne diyecektin ?"

"Akşam beni istemeye geleceklermiş "

İlk bi 20 saniye falan ses gelmedi ardından Arasın sert ve sinirli çıkan sesini duydum

"Ne diyorsun kızım sen ? Kimmiş seni istemeye gelecek ? Benim sinirimi bozmasınlar."

Sonlara doğru sesi fazlasıyla yükselmiş ve daha sinirli geliyordu .

"Bilmiyorum kim olduğunu"

"İyi kapat ben seni sonra arayacağım " dedi ve cevap vermemi bile beklemeden kapattı .

Ne yani suçum olmadığı halde bana mi kızmıştı o ? Kendin bilirsin Aras bey .

Usulca yataktan çıkıp akşama için ne giyeceğime baktım. Fazla abartılı olmak istemiyordum hata hiç hazırlanmak bile istemiyordum ama annemin çenesini de çekmek istemiyordum o yüzden siyah çiçekli bir elbise altına da bir topuklu ayakkabı giydim . Saçlarımı da dağınık topuz yapıp hafif bir makyaj yaptım . Bence fazla güzel olmuştum lakin kim için hazırlandığımı bile bilmiyordum ve bu beni hiç mutlu etmiyordu hele ki Arasla aramızda geçenlerden sonra .

Evet onun duygularından emin değildim ama benim içinde ona karşı filizlenen bir hoşlantı vardır . Onunla birlikteyken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ama o bunları bana karşı hissediyor mu bilmiyorum . Belki de sadece abime inat olsun diye bana böyle davranıyordu . Bilmiyorum işte akımda o kadar seçenek var ki hangisi doğru bilemiyorum. Cidden seviliyor muyum ? Yoksa sadece abimi kızdırmak için kullanılan bir kukla mıyım ?

Annem gelmek üzere olduklarını haber verdikten sonra odamdan çıkıp yanlarına gittim .

"Anne beni kim isteyecek ? Söyleme zahmetinde bulunmadın da ."

" Ha demedim mi ben sana ? Teyzenin görümcesinin asker bir oğlu var ya ,neydi ismi ? Ha şey şey Harun o işte "

Anneme yok artık dercesine baktım çünkü o malum şahısı geçen hafta bizim okuldan sevgilisini alırken görmüştüm . Şerefsiz beni gördüğü halde bir selam bile vermemişti . Çok geçmeden kapı çaldı annemin de zoruyla kapıya açtım .
Açmasam daha iyidi sanki çünkü karşımda bir adet Aras Yalıner gördüm arkasında da sevgili ailesini .

Bana gülümseyerek baktı ve göz kırptı .

"Merhaba kumsalcım , bizi bekliyordun sende galiba. Bu arada çok güzel olmuşsun "

Yoo sizi beklemiyordum ben , yani en son başka birilerini bekliyordum ama neyse .

Aras'ın gözlerine boş boş bakmaya devam ettim .

Hafifçe öksürdü "Bizi içeri almayacak mısın?"

Yaptığım hatanın farkına vararak "pardon" diyerek kapının önünden çekilip içeri girmeleri için yer açtım .

...

Aras ve Harun bir birlerine bakıp duruyordu . Aralarındaki negatif enerji o kadar belliydi ki Aras kaşları çatık bir şekilde bakarken Harun bizimkilerin gözüne girmek için mi bilinmez Arasın tam zıttı bir şekilde gülümseyerek bakıyordu .

Kimseden ses çıkmaması bu gergin ortamı daha da gergin yapıyordu .

Annemin konuşmasıyla az da olsa bu gergin ortam bozuldu .

"Kızım hadi sen Su kızım ile kahve yapın"

Su ile anında göz göze geldik . Bu aralar aramız pek iyi sayılmazdı ama o bunu es geçerek tatlı bir gülümseme ile "olur" diye yanıt verdi

...

İkimizin de yaptığı tek şey vardı o da olmasını beklediğimiz kahveye bakmaktı.

"Bana küs müsün ?"
Bedenimi hafifçe ona çevirdim
"Yok niye küseyim ki ?"

"Bilmem soğuk davranıyorsun Kumsal bu beni üzüyor "

"Soğuk değilim sadece bu aralar herkes fazlasıyla canımı sıkıyor , sana yansıttığımın farkında değilim kusura bakma "

"Yok sorun değil konuşmak istersen konuşa da biliriz derdin neyse halledelim kanka "

"Olur boş bir zamanda konuşuruz "

"Tamam"

Kahvelerde olunca tek tek fincanlara koyuyorduk . Takı o malum kişinin sesi bizi durdurana kadar

"Gerek kalmadı kahveye falan boşa yormayın kendinizi "

Diğer bölümde görüşmek üzere.

Komşu kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin