Merhaba, ben Leman ikinci kitabıma hoş geldiniz. Bu kitap yazmak istediğim kurgulardan biriydi. Bugün özel bir gün çok sevdiğim bir insanın doğum günü onun için 9 Temmuzda yayınladım. Beni yazmaya sürekli sevk eden iki insandan biri. Çok özel bir insan onun buradan doğum gününü kutlamak istiyorum İYİ Kİ DOĞDUN MERVE İYİ Kİ HAYATIMDASIN SANA SAHİP OLDUĞUM İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM.
Bu kitap Geçit kadar karmaşık değil. Geçit'e göre daha baskın bir kitap.
Aynı zamanda naçizane karaladığım bir kaç şiiri de paylaştığım bir kitap umarım seversiniz. İlk bölümle sizi baş başa bırakıyorum.
İyi okumalar.
ÖLÜ ÇİÇEKLER MEZARLIĞI
1.BÖLÜM: VAVEYLA
Yazar'dan
12 Yıl ÖnceYağan kar yolları oldukça kayganlaştırmıştı. Aykut bey ve eşi Cansu Hanım evde bakıcıya bıraktıkları çocuklarına yetişmek için acele ama oldukça dikkatli bir şekilde arabalarını sürüyorlardı. Havada ölüm sessizliği vardı.
Tek şeritli yolda usulca ilerlerken hemen arkalarından gelen siyah renkli arabayı fark etti. Aykut bey, karısını telaşlandırmamak için konuşmaya devam etti.
"Yarın Muratla konuşmak için son kez şirkete gideceğim." dedi. Cansu hanım gözünü yoldan ayırmadan konuşmaya devam etti.
"Geç bile kaldın, sana en başta dedim. Bu ortaklık hiç olmamalıydı." dedi.
"Haklısın ama en başta fark etmedim, benim reddedemeyeceğim bir teklifti, size daha iyi bir hayat sunmak istedim." dedi.
Fedakar bir insandı Aykut Bey tek gayesi karısı ve üç küçük kızı için güzel bir gelecek planlamaktı. Bunun için yıllarca çalışmış ve çabalamış tam pes edecekken karşısına Murat Puloğlu çıkmıştı.Hayatının şansı olarak görmüştü ilk başta. Aile dostu olmuşlar çocukları özellikle Gül ve Baturalp oldukça iyi anlaşmışlardı. Lakin bu fazla uzun sürmemişti.
Murat'ın karanlık tarafını fark etmiş ve onunla ortaklığını bitirmek istemişti.Son iki yıldır ise bu ortaklığı bitirmeye çalışıyordu. Bu süre zarfında anlamıştı ki Murat Puloğlu onun sandığından daha karanlık bir insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ ÇİÇEKLER MEZARLIĞI
Ficción GeneralSen benim çürük ruhuma bağışlanan en güzel şiirdin Okumalara doyamayacağım kadar güzel Elinde tutamayacağim kadar narin ... Elimde ki siyah kaplı defterde ki şiire baktım. Devrimin sürekli bir şeyler karaladığı o deftere. Onu yavaşça yerine bırakt...