Jimin, sonunda bileğinde beyaz bir sargı bezi olmadan uyandığında gülümsemişti.
Bir ay sonra ilk kez Taehyung'u okulda görebilecekti bu yüzden tüm hazırlıklarını doğru yaptığına emin oldu.
Mükemmel bir planı vardı, bunun üzerine günlerce düşünmüştü ve bu sayede Taehyung'un ona düşeceğine adı gibi emindi.
O bu düşünceleri içinde yatakta dört büklüm olurken içeriye Jongdae dalmıştı.
Umarsız ve hızlı adımlarla gardırobun önüne gelip kapağını sola doğru çekerek yine umarsız ve hızlı bir şekilde içindeki birkaç parça giysiyi almıştı.
"Kot pantolonunu ve beyaz tişörtünü çalıyorum velet."
Jimin yatakta doğrulup bağırmıştı.
"Peki benden izin aldın mı?"
"Çalıyorum dedim ya zaten. Hırsızların izin aldığı nerde görülmüş?"
Jongdae tam kapıdan çıkacakken Jimin onu durdurup kapının önüne oturdu.
"Olmaz veremem, bugün okula onlarla gideceğim."
Jongdae kaşlarını çatıp çemkirdi, ne demek veremezdi?
"Lan manitayla buluşacağım ver de giyeyim işte."
Jimin piççe sırıttı.
"Kimmiş o şanslı düdük?"
"Sana ne bundan?"
"Söyle de al işte giysileri."
O da aynı şekilde piççe bir gülümseme yerleştirmişti yüzüne.
"Çocuk mu kandırıyorsun sen?"
"Abowwww, sen yine erkek bir sevgili yaptın da ondan demiyorsun değil miiii?"
Jongdae hızla Jimin'in ağzını eliyle kapatmıştı.
"Sussana lan annem duyacak şimdi!"
Jimin, ağzını kapatan elden yalayarak kurtulduğunda Jongdae elini duvara silmişti.
Jimin ise fırsattan istifade tehditkar bir biçimde konuşmuştu.
"Akşam babama söylemeyen en adi orospu çocuğudur. Aha buraya da yazıyorum."
"İyi lan söylersen söyle, ben gidiyorum, sen de ne halin varsa gör."
Jongdae elindeki kıyafetlerle beraber kapının önündeki Jimin'e çekilmesi için tekme attıktan sonra ordan ayrılmıştı.
Jimin'se bir an önce giyinerek, çantasını sırtına takıp, teybine kaset yüklemenin derdindeydi. Neticede işin ucunda geç kalırsa bir ders saati boyunca ceza almak vardı.
..
Jimin, tüm arkadaş grubunu kantinin cama bakan tarafına topladıktan sonra yuvarlak masanın üstüne çıktı.
45 liraya parktaki seyyar satıcıdan aldığı teybini sol omzunun üstüne yerleştirdikten sonra Taehyung'ların olduğu masayı kontrol etti.
Karşısındaki Sehun ona doğru bir şeyler söylüyor ve o da diğer arkadaşlarıyla beraber ciddi yüz ifadesiyle Sehun'u dinliyordu.
Namjoon'a işaret yaptıktan sonra ondan aldığı mikrofonla konuşmaya başlamıştı.
"Deneme 1-2"
"Bu şarkı benden sana gelsin Kim Taehyung!!"
Söylediği şeyle kantine sessizlik hakim olmuştu, kendini sanki kovboy filmindeymiş gibi hissetmişti Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayranım dökülmesin • vmin
Fanfictionkuuljimin Sevgili olmamamız için ortada hiçbir sebep göremiyorum [Jimin ✗ Taehyung] 290621