20

343 24 86
                                    

Bölüme başlamadan not: Bu bölüm önceki bölümlere göre daha fazla küfür içeriyor ona göre okuyun.

..

"Bu saatte nereye lan?"

Jongdae, kapının hemen yan tarafındaki vestiyere oturmuş elindeki telefonu kapatarak Jimin'e doğru seslenmişti.

Jimin'se onu hiç takmadan saçlarını düzelterek kapıyı açmaya çalışmakla meşguldü.

"Aloooo. Nereye gidiyon diyoz?"

Oturduğu vestiyerden kalkıp Jimin'e dirsek atmıştı bu sefer, Jongdae.

Jimin tam ananın amına demeyi düşünüyordu ki analarının aynı kişi olduğu geldi bu sefer aklına.

Bu yüzden "Bizimkilerle takılacağız" diye geçiştirmişti onu.

"Bizimkiler?"

"Heee bizimkiler işte?"

Jongdae sinsice sırıtarak konuşmuştu. "Babam sana gece dışarı çıkmayı yasaklamadı mı o disiplin olayından sonra?"

"Yani?" diye yanıtladı onu Jimin.

Jongdae kendi yüzüne hafifçe bir tokat atmıştı bıktım manasında.

Kardeşi harbiden katıksız bir gerizekalıydı.

"Oturup köpek gibi ders çalışacaksın işte? Yanisi mi var bu işin?" dedi sesini iyice otoriterleştirmeye çalışırken.

Jongdae, üniversite ikinci sınıfta bilgisayar mühendisliği okuyor ve bu yüzden kendini sadece evin değil, ülkenin de iqsünü yükselten tek kişi olarak gördüğünden, Jimin'e ders çalışma yetkisini söyleyebilecek tek kişinin de kendisi olduğunu düşünüyordu.

Jimin ise hâlâ kapıyı açmaya çalışmakla meşguldü.

Babası geçen gün kilidi değiştirdiği için haliyle açmakta zorlanıyordu.

"Hooop velet ben kime diyorum?"

"Hadi ben kaçtım!"

Jimin sonunda açmayı becerdiği kapıdan adeta jet hızıyla çıkmayı başarmış ve abisinin yüzüne kapatmıştı.

Bu illetten de kurulduktan sonra göbeğe doğru koşmaya başlamıştı.

Mevzu bahis Taehyung olunca Jimin için her şey teferruattı.

..

"Aga bizi kabul eder mi dersin?"

Jimin göz kırparak "Ettiririz kral sen rahat ol" diye yanıtlamıştı Namjoon'u.

Taehyung'un soyunma kabininden çıktığını farketttiğinde, Taehyung'a omuz atıp kendi taraflarına çekmişti Jimin.

Karşısında Jimin'i ve onun kendine benzeyen arkadaşlarını gördüğünde gözleri fal taşı gibi açılmıştı Taehyung'un.

"Siz de mi izlemeye geldiniz?" diye sormuştu.

Jungkook "İzlemeye değil, oynamaya geldik bilader" diye havalı olduğunu düşündüğü bir çıkış yapmıştı.

Taehyung şaşırmıştı.

"İyi de biz kadroyu çoktan belirlemişti-"

Jin yanıtlamıştı onu bu sefer "Onların adını siler bizimkini yazarız kanka dert etme sen"

"Beyler kabul edeceklerini sanmıyorum ya" demişti Taehyung kararsız bir tonda.

Jimin sırıtmıştı.

ayranım dökülmesin • vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin