15

358 35 41
                                    

"Buldum lan sonunda!!"

Yoongi'nin bağırması üzerine salona nefes nefese bir biçimde giren Taehyung'un yüzünde sinirli bir ifade vardı.

Jimin, Namjoon, Jin ve Hoseok ise daha film başlamadan, aldıkları mısır ve kolaları yiyip içmenin derdindeydi.

Jungkook ön koltukta oturan Jimin'i dürttü.

"LAN ŞUNLAR BİZİMKİLER DEĞİL Mİ??"

"Ne bağırıyorsun daşşak lambası içtiğim kola burnumdan geldi."

"Boş ver şimdi kolayı da saat 9 yönüne bak."

Jimin çemkirdi.

"Ne diyon yine yaaa, bi dur iki dakika, elin dursa ayağın durmuyor. Şuraya eğlenmeye geldik sen anca karı kız kes - Ananı sikiyiiiiiiim şunlar bizimkiler değil miii?"

"Sabahtan beri ben burda ne anlatıyorum amın oğlu."

"Jungkook bi kes amina koyim buraya geliyorlar."

Taehyung ve Yoongi, koşarak Jimin'lerin yanına geldiklerinde Taehyung hiç düşünmeden Jimin'i kolundan çekerek sinema salonundan çıkartmıştı.

Jimin yaşadığı şokla Taehyung'a "N'apıyorsun lan" diye seslense de Taehyung umursamamıştı.

Sonunda durduklarında amvnin koridorundaki bir yere oturdular.

Jimin sinirle haykırdı.

"Senin derdin ne?"

Taehyung'un konuşmasına izin vermeden devam etti.

"Benden, senden uzak durmamı istiyorsun ama her fırsatta benim yanıma geliyorsun. Çıldıracağım o filme kaç lira ödemiştim senin haberin var mı?"

Taehyung sabır dilercesine ince parmaklarını saçlarından geçirip üfledi.

"Jimin, sorun sadece bu değil. Yaklaşık 1 haftadır okula gelmiyorsun, parkta seni gördüğümde hızla ordan ayrıldın, instagramda yorumlarımı sildin ve sana yazdığım hiçbir mesaja cevap vermedin. Sence de fazla abartmıyor musun?"

Jimin delice bir kahkaha atıp konuştu.

"İstediğin de bu değil miydi zaten? Al işte mesafemi koruyorum."

"Mesafeni yine koru ama okula gelmemek ne demek? Benim yüzümden kalmak mı istiyorsun?"

Jimin yan bir şekilde sırıttı.

"Senin yüzünden okula gelmediğimi sanacak kadar kibirli misin sahiden?"

"O zaman nedenini söyle?"

"Disiplin kurulu bir karara varana dek uzaklaştırma aldım Taehyung, şimdi oldu mu?"

Taehyung şaşırmıştı.

"N-Ne demek uzaklaştırma aldın? Ne halt yedin ki?"

"Geçen kantinde olanları çok çabuk unuttun bakıyorum da."

"Anlamıyorum. Bu çok saçma? Sırf bunun için uzaklaştırma alamazsın?"

"Aldım işte Taehyung, şu an burda olduğuma göre aldım. Daha fazla uzatma, filmimi izleyip az da olsa eğlenmek istiyorum."

Jimin hızla sinema salonunun olduğu tarafa doğru yürümeye başlamış, Taehyung da onun peşinden gelmişti tabii ki.

İçeriye girdiklerinde sanki birbirlerini hiç tanımayan iki yabancıymış gibi koltuklarına oturmuşlardı.

Jungkook ise tekrar Jimin'i dürtmüştü.

"Şşşsş, n'oldu?"

"Bi sikim olduğu yok, boş boş atıştık işte."

Jungkook'un yanında oturan Yoongi de konuşmuştu bu sefer.

"Aga takma yaaa, Taehyung zibidisi hep böyleydi zaten. Fazla elit amına koyduğumun bebesi."

"ULAN GÖTOŞ TÜM MISIRLARIMI SEN YE DİYE Mİ ALDIM BEN BÜYÜK BOY KOVAYI?"

Namjoon'un bağırmasıyla salondaki herkes onlara dönmüştü.

"SAYIN DÖL İSRAFI PARANIN YARISI BENİM CEBİMDEN ÇIKTI. BİR ZAHMET BEN YİYEYİM." Bu sefer de Jin bağırmıştı.

"Sen gel benim yarramı ye, biyolojik özür tohumu."

Hoseok'ta konuşmuştu bu sefer "Bi susun amina koyim yaaa. İki saniye eğlenmeye gelmiyorsunuz sahiden."

"Bak şimdi nasıl yiyorlar birbirlerini." Jungkook yanındaki Yoongi'ye bakarak söylemişti bunu.

"Amına koyacam senin şimdi, bana yeni kova alacaksın!"

Jin kolunu iyice yalayarak el hareketi çekip "Sen anca bunu alırsın" demişti Namjoon'a bakarak.

"Beyler sizi dışarı alalım."

Genç sinema görevlileri salondan hepsini çıkarmıştı.

Taehyung, Yoongi, Jimin, Jin, Namjoon, Hoseok ve Jungkook hep beraber bir iç çektiler.

Jin kolasından büyük bir yudum alıp geğirdikten sonra Namjoon'a çemkirdi.

"Hep senin yüzünden aylardır beklediğimiz filmden de olduk!"

"Yok yaaa şimdi benim yüzümden mi oldu? Tüm mısırlarımın içinden geçen de Hoseok'tu zaten."

Hoseok eliyle tişörtünü çekiştirip yeter işareti yaptıktan sonra "Beni katmayın da ne bok yerseniz yiyin" demişti.

Jungkook ve Yoongi çoktan fotoğraf çekilmeye başlamış az önceki olayları siktir etmişti bile.

Taehyung ise Jimin'e bakıyordu.

Hatalı olan kendisi miydi yoksa o muydu bir türlü anlam veremiyordu.

Sonuçta kantindeki olayları çıkartan Jimin'in kendisiydi ama onu, Taehyung için yapmıştı.

Jimin'se sıkılmış bir şekilde ayağa kalkıp konuştu.

"Sinemadan atıldık bari biraz gezelim?"

Diğerleri de onu onaylar bir biçimde ayağa kalkmıştı.

Grup akşam olana kadar avmde dolaşmış, daha sonra sıkılıp dondurmacıya gitmiş ve en sonunda da evlerine dağılma vakti geldiğinde bazıları ikiserli bazılarıysa tek kişi halinde dağılmıştı.

Yoongi, Jungkook'u evlerine kadar geçirmeyi teklif etmiş, Hoseok tek başına ayrılmış, Jin ve Namjoon ise evleri yakın olduğu için yolda tartışmalarını sürdüre sürdüre gitmişlerdi.

Taehyung ve Jimin ise bir süre boş boş durakta hiçbir şey konuşmadan beklemiş ve sonunda yollarını ayırmıştılar.

...

Arkadaşlar bunlar çok naz yapıyor sonunda götlerine benden bir şaplak yiyecekler demedi demeyin.

ayranım dökülmesin • vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin