Jimin, müdür yardımcısının odasının kapısından asık bir yüzle çıktığında Taehyung yaslandığı duvardan hızla çekilip Jimin'e sormuştu.
"Ne oldu, ne dediler? Okula geri dönüyor musun?"
Jimin uzunca bir of çektikten sonra konuşmayı başarmıştı.
"Dönüyorum dönmesine de, yarın sınav haftası başlıyormuş. Niye bunu bana daha önce söylemedin?"
Taehyung, yaptığı hatayı farkettiğinde elini kafasına vurmuş, daha sonra da yüzüne uzun bir gülümseme yerleştirmişti.
Jimin somurtmuştu.
"Ne var yine lan? Niye gülüyorsun?"
"Boş ver şimdi sınavı. Okula geri dönüyorsun sonuçta, bunu kutlamanın şerefine seni bir gezmeye götüreyim diyorum?"
"Neyse masraf senden olacak sonuçta, kabul etmemek benim enayiliğim olur."
"Güzel, dışarı çıkıyoruz o zaman hemen."
..
Taehyung ve Jimin Kızılaydan başlayıp Ulusa doğru gezmeye başlamışlardı.
Jimin, yanındaki çocuğun zengin olmasından istifade ederek işine yarar yaramaz beğendiği her şeyi aldırıyordu.
Taehyung'un da durumdan pek şikayetçi olduğu söylenemezdi çünkü arada sırada Jimin'e girmedikleri mağazalara girmesi için yalvarıyordu.
Sonunda yorulduklarını hissettiklerinde sokağın kenarındaki bir dönerciye oturup soluklanma kararı almışlardı.
İçeride çalan Salim-Alo şarkısı Jimin'in hoşuna gitmişti, kendini yabancı hissetmiyordu böyle kaliteli mekanlarda.
Jimin kendini sandalyeye iyice yapıştırmış bir biçimde yanlarına gelen çırak çocuğa siparişleri olan hatay dürümleri istediğini söylerken, Taehyung'da etrafın nasıl dizayn edildiğine bakıyordu.
İstedikleri menüler geldiğinde kıtlıktan çıkmış gibi yemeye başlamışlardı.
Jimin, önündeki ayranı almak üzere elini uzattığında karşısında hayatla irtibatını kesmiş biçimde yemek yiyen Taehyung'un bir anda bozulan elitliğine şaşırsa da bozuntuya vermeden elindeki dürümü yemeye devam etmişti.
Taehyung ise alttan alttan sırıtıyordu.
Onu tuhaf şekilde kendine çeken bir çocukla, hiç bilmediği bir yerde yemek yiyor ama yaşadığı anın her bir yanından anlamsız bir zevk alıyordu.
Jimin aralarındaki sessizliği hiç de tatlı olmayan telaşıyla bölmüştü.
"Lan sınav vardı! Geçemezsem babam da evin önünden geçirmez beni."
Taehyung aralarındaki bozulan atmosferlerle elindeki döneri tabağa indirdikten sonra derin bir nefes verip konuşmuştu.
"Hallederiz, dert etme sen."
Jimin içinden eğitim sistemine sallamaya başlamıştı bile.
Hoşlandığı çocukla olan bu güzel anlarını bile geleceğini belirlemede büyük bir etkisi olacak sınavların bozması sinirlendiriyordu onu.
"Neyi halledeceğiz Taehyung? Sınavlar yarın diyorum. Hayır, 1,2 tane de değil 3 sınav yapıyor adamlar" demişti içindeki hüznü de yansıtan kızgınlığıyla.
"Kalk hadi, işimiz var."
Jimin aniden duyduğu sözle afallamıştı.
"Dönerim daha bitmedi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayranım dökülmesin • vmin
Fanfictionkuuljimin Sevgili olmamamız için ortada hiçbir sebep göremiyorum [Jimin ✗ Taehyung] 290621