"Seninkiler gelmiş, bir bak istersen."
Sehun, bahçe kapısının o tarafı göstererek konuşmuştu Taehyung'a ithafen.
Tae başını aşağı yukarı salladıktan sonra oturduğu sandalyeden kalkıp, çerçevelerindeki sarmaşıkları o güne özel led ışıklarla süslenmiş kapının önüne gelmişti.
Tanıdığı yüzleri güzelce bir süzdükten sonra gülümseyerek kenara kayıp geçmeleri için yer açmıştı gruba.
"Hoş geldiniz beyler, umarım keyif alırsınız."
"Umarım umarım," diye içeriye dalmıştı Namjoon yüzündeki gülümseme ve elinden tuttuğu Jin ile beraber.
Hoseok'ta hemen ardından "Hoş bulduk" diyerek etrafı gözleriyle taramaya başlamıştı, belki bir kısmet bulurdu bugün.
Jungkook'a gelecek olursak ördekli can simidiyle zar zor eğildiğinden selam veremeyip sadece gülümsemişti.
Jimin ise tahmin ettiği üzere mayoyla karşısına çıkan oğlana inat hiçbir cevap vermeyerek masaların olduğu tarafa doğru yürümeye başlamıştı.
Taehyung onun bu hareketine anlam veremese de umursamayıp arkasından yürümeye başlamıştı.
Arada bir arkadaşları da geliyor mu diye arkasına da bakmayı ihmal etmiyordu tabii Jimin.
Neticede Tae'nin arkadaşları Jimin'e göre baya sıkıntılı tiplerdi, onların yanında tek başına kalmak; Jimin için aç aslanların arasına atılmış bir parça et olmakla eş değerdi.
Tae ise hâlâ ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Bu sefer bir şey yapmadığına emindi oysa.
Hepsi birlikte geniş dikdörtgen biçimdeki bahçenin en kenarındaki masaya oturduktan sonra göbeğindeki simitle zar zor yerleşen Jungkook hal hatır sormaya gerek duymadan direkt konuşmuştu, her zaman yaptığı gibi.
"Yoongi nerde?"
"İçeride dans ediyordu en son, bir bak istersen."
Jungkook, Baekhyun'dan duyduğu şeyle gözlerini pörtletmişti.
Ya içeride kızın ya da oğlanın biriyle vals, tango falan yapıyorsa...
"Bunu bana nasıl yapar, nasıl!" diye oturduğu yerden kalkıp hızla koşmaya başlamıştı Jungkook.
"Mal bu amk."
Chanyeol'un sözlerine herkes hemfikir olmuşçasına kafa sallamıştı.
"Beyler siz biraz kendi halinizde kaynaşın biz de Jimin'le az eğlenelim."
Tae'nin lafının üzerine Jimin "Hayırdır birader nereye gidiyormuşuz, seninle bir yere gideceğimi kim söyledi?" diyerek giydiği tişörtü ve pantolonu altından çıkarmıştı.
Tişörtünü boynuna dolayıp, pantolonu da nasıl olsa sonra giyerim diye masanın altına itelemişti.
Ve görünüşüne gelecek olursak.. Altına atlet giymemişti bundan sadece boxerla kalmıştı.
"Kral gelirken çıkar vur masaya demiştim ama ciddi değildim amına koyim napiyon sen."
Namjoon'un sözleri üzerine Jin yüzünü ekşitmiş erkek arkadaşının zaten 3e vurulmuş olan kısa saçlarını çekmeye ve sitemleriyle beraber ciyaklamaya başlamıştı
"NAMJOON! BANA BUNU YAPTIĞINA İNANAMIYORUM GERÇEKTEN! BANA BANA JİN'İNE! BENİM TELEFONLARIMI HEP MEŞGULE ATIP DURURKEN GİDİP JIMIN'LE KONUSUYORDUN DEMEK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayranım dökülmesin • vmin
Fanfictionkuuljimin Sevgili olmamamız için ortada hiçbir sebep göremiyorum [Jimin ✗ Taehyung] 290621