İlk önce şunu söylemem gerekiyor. Bölümü kontrol edicek zamanım olmadı yazım yanlışlarım olabilir şimdiden kusura bakmayın. (Yazım yanlışı olan yerlere nokta koyabilirsiniz bende böylelikle düzeltebilirim.)
İyi okumalar ejderhalarım 😽
En son olduğunu hatırlamıyorsanız gidip sonuna bakın derim<3
_
Dudaklarını ayırdı, bi eli yanağımdaydı hala. Konuşmaya başladı.
"Yanağında ki elim çok temiz gözüküyor dimi" dedi.
"Kirli mi?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. Hafif bir gülümse sundu gözlerimin önüne.
"Hiç bişey yada hiç kimse göründüğü gibi değildir İsabella. Yanağında ki elim o kadar kirliki lakin bunu tek ben görebiliyorum."
"Neden kirli ki?" dedim yanağımda ki elinin üstüne elimi koyarak.
"Bu el çoğu kişinin ölümüne sebep oldu. Bu el kanla kaplı. Bu el sırf kendi yaptıklarını saklamak için toprağın altına bi sürü insan gömdü, çamurlu bu eler. Bu eller çok kirli İsabella." Dedi.
"Peki ya kalbin...o da kirli mi?"
"Senin olduğun bi yer sencede kirli olabilir mi?"
"Orayı da kirletçekler desene" dedim elini okşıyarak.
"Senin olduğun yeri asla kirletmelerine izin vermem."
"O kirletçek kişi ben isem." Sustum, o da sustu.
"Görmüyor musun? Her gün daha da kirletiyorlar beni." Dedim
_
"Av'a çıkmaya hazır mısın?" Dedi Louis.
Ava çıkmıştık bu ilk deneyim olcaktı. İlk başta yapmak istemediğimi söyledim ama bir vampir olduğum için en çok 1 ay dayanıp gebericemi söyledi. İşte ondan şuvan ormanın ortasında duruyorduk.
"Değilim hazır flan geri dönek" dedim arkama dönerek. Beni gine ormanın içine dönderdi.
"Ben anlamadım gebermek mi istiyorsun sen?" Dedi.
Tam ağzım açıp konuşmaya başlıcaktım ki. Sözümü kesti uyuz şey.
"Kan kokusu alıyorum...bir ceylan var biraz ötede. Sende alabiliyormusun?" Dedi.
Gözlerimi ona çevirdiğimde, gözleri kırpkırmızı olmuştu ve köpek dişleri fazlasıyla sivreşmişti. Koku almaya çalışır gibi bi kaç kez burnumu çektim.
"Bir koku alıyorum ama kan kokusu gibi değil papatya kokusu gibi" dedim
Alnını eline vurdu.
"Ne var bee" dedim bağrırarak.
"Çemkirme be" dedi. Biraz çemkirmiş olabilirim ama az.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitti mi Hikâyemiz?
ParanormalPişmanlıklar, ölü bedenler, intikam, ateş, arkadaşlık ve sahte aşk ________________________________________ "Hiç vampirlerin, şeytanların, meleklerin, kurt adamların gerçek olduğuna inandınız mı? Ben inandım çünkü bende onlardan biriyim" ___________...