İyi okumalar ejderhalarım
-
"Adın ne?" dedim. Cesede bakan dolu gözlerini bana çevirdi. "Sally" dedi ve kafasını geri cesede çevirdi. "Bakma o tarafa artık" dedim. Bu seferde gözlerini yere dikti. "Robert ne zaman gelir? Sende derslerini kaçırdın benim yüzümden" dedi. "Gelir birazdan. Dersleri de takma." dedim.
Kırık kapı hafifçe açıldı. Kafamı kapıya doğru çevirdim, Robert gelmişti. Yanıma geldi. Elini uzattı, elini tutup ayağa kalktım.
"Gidelim artık" dedi Robert. Olur anlamında salladım kafamı salladım. Biz odadan çıktığımız gibi dört takım elbiseli adam girdi odaya.
-
Ardiye gibi bi odaya girdik. "Abi ben anlamadım neden girdik bu odaya" dedi Harol. "Eğlencesine bakınmaya geldik" dedi Louis. "Başka eğlencek yer kalmadı galiba" dedi Harol. "Yakışıklı bi sus, bi bakarsın denişik şeyler buluruz" dedim.
Hepimiz odanın bir köşesine bakınmaya başladık. Üstü bir örtüyle örtülmüş bir tablo gördüm. Üstündeki örtüyü kaldırdım. Bi aile tablosuydu bir kadın bir adam ve bir çocuk vardı. Kadın gösterişli bir sandelyede oturuyordu, kucağında ise çocuğu vardı. Sandelyelenin başında bir adam dikiliyordu.
Omzumda bir el hissettim kafamı çevirdim, Robert'i. Eli ile tablodaki tozları siliyordu.
"Bu okulun kurucuları. Çok mutlu bir çiftmiş söylentilere göre. Adam vampir kadın ise kurt adam çocukları ise ikisinin karışımı. Ondan burda kurt adamlar ve şeytanlar daha ön plandalar" dedi
"Hale aileden birisi yaşıyormu?" dedim
"Bu fotoraf yılar öncesinden , bu fotoraftan birileri yaşamasada..." Eli ile fotaraftaki çocuğu gösterip sözüne devam etti. "Bu çocuğun torunu yaşıyor söylentilere göre büyü yaptırmış kendine. Ama sen bunları boşver bizde inşallah bunlar gibi bi çift oluruz" dedi. Göz devirdim.
"Sen ilk önce bana bakarken gözünü siyah yapmamayı öğren sonra gel yavşa belki bu sefer sana yüz verebilirim" dedim en sonda saçlarımı geri atarak.
"OHA LAN DENİZ KIZLARININ SOYU TÜKENMEMİŞMİYDİ?" diye bağırdı Louis. "Tükenmişti" dedi Liam. Louis'in yanına gittimizde bi sandığın içinde mavi bir deniz kızı kuyruğu vardı. "Ben yanlış hatırlamıyorsam deniz kızların soyu tükendiğinde bunların hepsi ortadan kaybolmuştu" dedi Larry. "Yani hala bi yerde deniz kızları yaşıyormu?" dedim. "Galiba" dedi Robert.
-
"Abi cidden biz bu deniz kız olayını araştıralım" dedi Harol. "O kadar işimiz var bide bunlamı uğraşalım" dedi Liam. "Bunu görende fabrikada çalışıyo sanar ,mal" dedi Harol. "Şimdi sen ayvayı yemedin mi" dedi Liam. Deniz kıyısındaydık Liam tam beş dakadır Harol'u kovalıyordu. En arkadan Robert ile yürüyorduk. Konuşmaya başladı.
"Sana aşık olsam nolur?"
Alaylı bir şekilde güldüm. Gözlerimi o siyah gözlerine dikip cevap verdim.
"Dünyanın sonu gelir."
Bakışlarını kuma çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitti mi Hikâyemiz?
ParanormalePişmanlıklar, ölü bedenler, intikam, ateş, arkadaşlık ve sahte aşk ________________________________________ "Hiç vampirlerin, şeytanların, meleklerin, kurt adamların gerçek olduğuna inandınız mı? Ben inandım çünkü bende onlardan biriyim" ___________...