Jeremy: zdravím moje jmeno je Jeremy a když mě bylo 8 let tak jsem nejraději chodil do podniku Fredyho přátel. Vždy jsem měl rad na tom to místu tu přátelskou atmosféru ale jednou jsem byl u nečekaného činu. Který mi těd nikdo nevěřil viděl jsem nečekanou vraždu kdy jeden z animatroniku zabil 5 nevinných děti. Možná vás zajima kde jsem byl schovaní dobře vám to vysvětlím . Za prve nasledujici den bylo v podniku zábavná akce a to bylo chrání na schovku kdy jeden ze zaměstnanců byl převlečen za animatroniku a muj napad byl kam se schovám mistnost z skladištěm.
Upřímně dal jsem viděl to z mista ze skříně kde jsem měl dokonalou schovku. A potom se to začalo účinkovat přišel tam ten podivní animatroniku a za vraždil ty děti a potom kdy bylo po všem tak zavolal policie a těla schoval doobleku jistých modelu vůbec jsem nečekal že to byl jeden ze zaměstnanců a vůbec jsem nepochopil v čem byl ten motiv. Byl jsem z toho v celkem šoku a tak jsem byl v té skříni do doby dokud bude všechno v pohodě a na víc kdo by se celkem divil proč jsem nic neudělal tak dovolte abych vám řekl pravdu . Všechno j se to probíhalo celkem rychle a potom cela mistnost byla od krve nebylo to něco příjemného na pohled a vzpamatoval jsem se z toho dlouho ale coby ste dělali kdyby vám bylo 8 let no a to je moje příhoda z restaurace kde byla po týdnu i zavřena .
Pokud j se vám první kapitola líbila budu rad když j se vyjadřite v komentáři. A také to je moje verze fnaf takže to neberte podle samotné hry pokud chcete pokračovaní napište to a doufám že j se vám tato kniha bude líbit.
ČTEŠ
FNAF speciál
HorrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.