Kapitola 17 přemýšlíme

6 1 0
                                    

Keka:dostat se dovnitř nebyl žádný problém ale těd nechápu co budemedělat potom když úkol dokončíme. Keksik: Je to celkem zmatkující ale důkladná otázka je přežije to Adam nebo to snad bude jehokonec Jeremy: hele takto nemluv potřebujeme jenom zabavit a najit potřebné stopy stroj zastaví Adam a plán nesmí vůbec nikdyneselhat Keksik: dobře a co máme dělat my za tím kekem nesmíme jenom tak sedět Jeremy: no zatím žádnou pozornost nemáme takzačneme hledat nějaké další stopy co myslíte Keka: souhlasím mohlo by nám to pomoct ukončit toto všechno snad další podniknení Jeremy: ja už jsi myslím že není keko slyšel jsem opodniku mnoho věci ale další restaurace vůbec nejsou slyšel jsemmnoho důkazu a mohu je klidně říct třeba jsi to můžeme rozebrat.


Jeremy:třeba první restaurace se třeba jmenovala Fredbeara s Famili diner povídá se o tom mnoho věci a důkazem bylo toto příčina toho pročrestaurace zavřela. Byla vražda 5 děti a jeden chlapec byl narván do pusy prvního robota nebylo to přímo dobré Keka: moment jak tovíš to se stalo dříve před tebou Jeremy: tyto důkazy jsem získal hned před tímto případem který jsem dostal k dokončenívšeho a dopadnuti Mike Aftona Keksik: to je celkem dobré ale comáme dal aby smé toho chlapa dopadli Jeremy: no dal je toho ještěmnoho ale tomu by si neuvěřil restaurace potom ztratila tu největšípověst kterou měla protože roboti se stálí ikonou společnostiKeka: a co se stalo potom Jeremy: společnost jsi vybrala nové modely robotu a to byla Fredyho banda existuje jeden fakt že dvěrestaurace neseděli při jednom otevření která restaurace bylaprvní jiná verze oranžový  Fredyho společnosti a nebo prvnírestaurace to se vůbec nevědělo.

FNAF speciálKde žijí příběhy. Začni objevovat