Keko: dobře takže smé nové restauraci co dal budeme řešit Jeremy: ja spíše budu něco řešit ví se budete držet stranou Keksik: ale no tak detektive pomůžeme ty mi víme co je motivaci Keko: ano správně je to dost velké než jsi myslíš to sám nezvládneš Jeremy: moment kde si vzal ty zbraně Keksik: A ty myslíš toto to je celkem neškodné na obranu kdyby se nám něco stalo kekem tak mohu zasáhnout kdyby byla nouze Jeremy: koukám myslel jsi na vše co je potřebné Keksik: ano no rozhodně a těd se nudit nebudu cokoliv nám vleze do cesty do bude hned mimo hru Keka: tak co jsi těd myslíš obyčejný youtuber a je vybaven na horší věci Jeremy: a to také točité na ten Youtube Keko: ale no tak za co naš máš mi nejsme amatéři my se jenom bráníme Jeremy: takže ten připad nemá chybu Keko: no to je lepší přistup .
Keka: takže jaký máme plán a jakou máme situaci Jeremy: no šílení vrah tvoří armádu vraždicích animatroniku Keksik: nebude to snadné a vůbec lehké ale smé v tom společně a nic zlého se nestane keka: tak to je dobře ale nezapomeň té že smé stále v toy Fredyho restaurace a musíme co nejdříve jednat Jeremy: tak honem jenom do toho takže tato restaurace měla své nepokoje Keka: pan je zkušení Jeremy: mnoho jsem četl než se z herní atmosféry stalo reálnou věci.
ČTEŠ
FNAF speciál
TerrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.