Springtrap:ja jsem znova zpět kde pak ste vidím vás velmí dobře po hodiněpozději: Keka: to není možné tady je dokonce i zelený králík Jeremy: no není to jenom králík je to tudíž springtrap ale nechápu jak nás tu mohl najít. Keksik: a není to jenom tak snadné několikanimatroniku se také probralo k životu Keka: co budeme dělat sménaprosto bez zbraně nebo něčeho co by se nám mohlo hodit nápady detektive. Jeremy: no přesně nevím smé druhém podniku kde jetěch animatroniku hodně musíme najít dokonale utočit kterýnám nejvíce pomůže Keka: ale kde když nemáme žádnou šancimusíme jenom přežit jednu noc jako na jednom smrtelném boděhergot Jeremy: klídek to chce plán hele mé se něco tu je keksik: kdeja nic nevidím. Jeremy: přece tamhle honem za mnou nebo nám dojdečas.
Keka:Tak to bylo nečekané ale snad nás toto místo ochrání Jeremy: nevímale něco jsem našel dvě potřebné věci. Keka: no super takže smé riskovali životy jenom co ty jsi našel dukazy o něčem co nenívůbec pravda Jeremy: pravda spíše smé si mysleli jenom že je tomnohem horší Keka: no paráda a ja jsem jsi myslel že smé s tohovenku Jeremy: četl jsem toho mnoho ale naš konec nebude tak snadnýproto aby smé ho porazili musíme někam odcestovat na adresu novéhopodniku Keksik: Takže to všechno nějak rychle neskončí to snadnení možné Jeremy: no odcestovat je jedná věc ale není tahlavní pořad máme jeden velký problém. Venku stále jsou aktivníAnimatronici Keka: tak to je jeden velký problém.
Keksik:Už tu sedíme skoro celou věčnost a nemáme plán Jeremy: a jaký plán jsi představuješ. Jako Upřímně venku nás čeká souboj který nemůžeme vůbec vyhrát keka: ja dobře vím co nás tam čeká ale nějaký plán to musí mít Jeremy: no kdybych dokázal se dostat kauto a mimo restauraci dokázali by smé vymyslet nečekaní plán.Keka: auto a k čemu je to auto velmí dobré Jeremy: moje auto je názvem jedná velká záhada proč se ptáte se mam tam nekonečněvybavení který by nám pomohlo .
ČTEŠ
FNAF speciál
TerrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.