Jeremy:au moje hlava kde to sem moment musím se zvednout a trochu protáhnout. Hned je to lepší takže jsem se do podzemí a nemímspojení z Adamem takže mam jeden velký problém Keko: Hej co ty tudělaš Keksik: další tu spadnul a je navždy uvězněn jako miKeka: si celkem nesmrtelný že jsi přežil tento pad do podzemíKeksik když tu spadl tak mu to trvalo snad tyden aby se začal hybatJeremy: moment a vy ste kdo Keka: a promiň kde jsou naše zpusoby Jajsem Brawl keko ale řikej mi keko to velmí stačí a tam ten jeKeksik Keksik: čau moc mně těší Jeremy: moje jmeno je DetektivJeremy a řeším dost složity připad století Keka: tak povidejkoukam že jsi spadl přimo sem ale nevíš kde je vychod na svoboduJeremy: To ještě nevím ale musím to zkusít za každou cenu .
Keksik:hele Jeremy co tě mimochodem sem přivádí mi společně s kekemkvůli specialnímu případu století vrah a tajemní roboty válka století Jeremy: moment o čem to mluvíš jaka valka Keksik: Ty otom nevíš my smé to viděli je to jedna velká síla Jeremy: můžešmi řict nějake detaili Keka: detaili prosím tě jsou slabe slovaje to jeden velký problém detektive Maikl Afton chystá mnohem vícenež obvykle společně s Keksikem smé slyšeli nečekaní plan jakchce napadnou ty který mu ubližili Jeremy: proboha tak ten magorjsi nedá pokoj Keko Keka: neda jsi pokoj o čem to mluvíš Jeremy:nechci o tom mluvít viděl jsem něco za co nejsem hrdí.
ČTEŠ
FNAF speciál
HorrorZdravím chci vás přivítat u mé knihy fnaf podle mně budu rád kdy se vám kniha bude líbit a že tu knihu budete mít radí více informaci budu aktualizovat postupně tak to berte z nadhledem.